1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kasattava kone 600e?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi sammm1g 30.01.2017.

  1. sammm1g

    sammm1g Newbie

    Liittynyt:
    30.01.2017
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Huomenta, päivää tai iltaa!

    Eksyin tänne muiden suosittelujen kautta, sillä kaipaisin kokenutta ohjausta siihen, mitä tulen tekemään...

    Olen siis siirtymässä vihdoin legendaläppäristäni pöytäkoneeseen, ja on päivänselvää että rakennan sen itse, kuin ostan kalliilla valmiin. 600e ei ole "peli"koneeksi kummoinen, mutta en ole rikkaimmasta päästä, ja olen tässä pähkinyt seuraavia komponentteja:

    Prossu Kaby Lake Celeron 3950 kanta LGA1151
    Näyttis Asus Geforce GTX 1050 Ti OC 4GB (tarkoitus pelata widearea pelejä esim star wars)
    Emolevy AsRock H110M-HDV
    Kiintolevy 120GB Kingston HyperX Fury SSD
    Muisti Kingston HyperX Fury 8GB DDR4
    Ja poweri Corsair 550W 80+

    Ja seuraavaa kysyn...
    onko komponentit pelaamiseem sopivia, grafiikasta en niin välitä, framet enemmänkin? Tarviiko koppaan ostaa erikseen tuuletin, tarviiko prossuun ostsa erillinen tuuletin tai siili vaikka itse prossu onkin boxed? Budjettiin EI sisälly windowsia, koppaa eikä näyttöä.

    Apua kokemattomalle?
     
  2.  
  3. Saku87

    Saku87 Member

    Liittynyt:
    21.01.2009
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
  4. sammm1g

    sammm1g Newbie

    Liittynyt:
    30.01.2017
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
  5. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Riippuu ihan kopasta tarvitaanko lisää tuulettimia. Kahdella pärjää. Tuo fx-prossu toimii vakiojäähyllä, mutta pitää meteliä.

    Koska koppa ei kuulu budjettiin etkä ilmeisesti tartte langatonta verkkoyhteyttä niin tuohon minun suositukseen voisi vaihtaa paremman näyttiksen https://www.systemastore.com/produc...+GTX+1050+Ti+4GB+GDDR5&product_model=GCGB-165 tai vaihtoehtoisesti lisätä ssd-levyn https://www.systemastore.com/produc...500+MB/s+SATA3+2.5&product_model=SHFS37A/120G. Budjettipelikoneessa paremmasta näyttiksestä on enemmän hyötyä.
     

Jaa tämä sivu