1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Kannettava tietokone kaatuu WLAN yhteydellä.

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi =Make= 11.01.2015.

  1. =Make=

    =Make= Newbie

    Liittynyt:
    11.01.2015
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Eli ongelmana on koneen kaatuminen täysin jonkin ajan jälkeen , kun se on kytketty langattomasti modeemiin. Tämä ongelma on siis ilmennyt nyt kun vaihdoin modeemia. Vanhalla modeemilla tätä ongelmaa ei ole koskaan ollut. Joitain kertoja olen reissussa ollessani huomannut koneessani olevan tätä ongelmaa, mutta siellä ongelma ei ole ollut häiritsevää. Nyt kotona uudella modeemilla tämä ongelma tekee hulluksi. Uskon että modeemissa ei varsinaisesti ole mitään vikaa, koska muut laitteet toimivat sen kanssa hyvin. Vanhalla modeemilla kuitenkaan ei tätä ongelmaa ole.

    Olen yrittänyt jotain satunnaisia ratkaisuja löytää ongelmaan, mutta en ole siinä onnistunut. Toivoisin, että joku osaisi minua auttaa ratkaisemaan tämän mysteerin. Tietokoneena on HP ProBook 4720s, käyttöjärjestelmänä Windows 7 Pro 64-bit.

    Ja kaatumisella tarkoitan totaali jäätymistä. Kone ei tottele yhtään näppäintä, eikä hiiri toimi. Erillinen näppäin langattoman verkon yhteydellä valo vaihtuu pois päälle. Mitään muuta ei voi tehdä kuin sammuttaa kone virtanappia painamalla pohjaan ja käynnistää kone uudelleen.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,088
    Kiitokset:
    1,203
    Pisteet:
    243
    =Make= kiitti tästä.
  4. =Make=

    =Make= Newbie

    Liittynyt:
    11.01.2015
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Kiitos neuvosta. Mun koneella on toi Ralink RT3090. Kone antoi ymmärtää että kaikki ajurit on ajantasalla ja toimii oikein. Kuitenkin päätin asentaa uusiksi ajurin. Asennuksen jälkeen tuli herjausta yhteensopivuusongelmasta ja koneen kaatuminen jatkui. Yritin korjailla jotenkin yhteensovipuusongelmaa ja nyt vaikuttaisi, että kaikki toimii niin kuin pitääkin. Eli ongelma taisi olla nimenomaan siinä ajurissa. Kiitos vielä kerran avusta!
     
    1pertti kiitti tästä.

Jaa tämä sivu