1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Kannattaako GTX 660 Ti lähettää ulkomaille takuuhuoltoon?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi D-Code 14.05.2015.

?

Kannattaako GeForce GTX 660 korjauttaa valmistajalla, jos pitää itse maksaa postikulut?

  1. Ei

    60.0%
  2. Kyllä

    40.0%
  1. D-Code

    D-Code Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Hei!

    Mulla on kaapissa Gigabyte GeForce GTX 660 Ti, joka lakkasi toimimasta viime jouluna. Näytöt meni pimeeksi eikä tullut enää kuvaa. Tilasin heti tilalle MSI GeForce 760:n, koska tiesin, ettei takuuasioita pysty kovin nopeasti hoitamaan.

    Ongelma on se, että näyttis on ostettu SilentRigiltä, joka meni konkurssiin eli en voi heidän kautta saada takuuta. Olin asiasta yhteydessä Gigabyteen ja he tarjosivat tilaisuutta lähettää näytönohjain sinne. Aluksi puhuivat siitä, että 2-way-shipping cost is 36e. Ajattelin, että OK, voin lähettää. Myöhemmin kuitenkin selvisi, että mun pitäs itse lähettää se Suomen postilla ja lisäksi maksaa heidän 36e palautus. Eli koko potista tulisi vähintään 70 euroa tuntien postin hinnaston.

    Takuuta on siis jäljellä vielä n. 6kk, mutta en itse tarvi tuota näytönohjainta enää ja 70 euroa tuntuu kalliilta vanhan näyttiksen korjaamiseen. Tietääkö kukaan onko mulla mitään järkevää menettelyä tän asian kanssa? Vai pitääkö toi vaan dumpata jonnekkin hyöytykäyttöasemalle, kun korjaaminen tulee liian kalliiksi?
     
  2.  
  3. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Voithan sä koittaa myydä ton murossa parillakympillä, moni tykkään korjailla vanhoja komponentteja/laitteita.
     
  4. D-Code

    D-Code Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Nii. Olis se varmaan sen arvoista, jos joku siitä jonkun muutaman kympin maksaisi.
     
  5. FiveBridges

    FiveBridges Senior member

    Liittynyt:
    12.12.2014
    Viestejä:
    3,615
    Kiitokset:
    685
    Pisteet:
    123
    Kysys tosta takuuhommista Jimms storesta.
    Kun toi SilentRig meni konkkaan,niin sieltä ostettujen kamojen takuuhommat menivät
    jonkin sopimuksen mukaan jimssille,vai koskiko toi homma vaan pelkästään,
    noita SuperFlower virtalähteitä.

    http://www.jimms.fi/
     
    Viimeksi muokattu: 14.05.2015
  6. D-Code

    D-Code Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    202
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Mun käsitys tästä oli se, että ainoastaan SuperFlower-virtalähteiden takuu siirtyi Jimmssille. Mutta taidankin soittaa huomenna kuluttajaneuvontavirastoon, niin he ehkä osaavat neuvoa myös asian suhteen. Ehjänä tuosta näyttiksestä voi pyytää enemmänkin kuin 20-30e.
     

Jaa tämä sivu