1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaiutin kuvake kateissa - flash äänet ei toimi...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi hapsis 06.09.2006.

  1. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  2.  
  3. Rock92

    Rock92 Member

    Liittynyt:
    18.03.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on kans kadonnu tuolta kulmasta se nauhurin kuva vai mikä lie on... oon kattonu sielt apuohjelmat ja viihde ja ääninauhuri mut ei mitään... en älyy yhtään mitään... poistelin joitaki juttuja koneelta.. ei tietoo mitä poistin.. Mut miten saan äänet takas? en älyy niistä ajureista mitään... et kiva. Et voisko joku vähän helppii? tästä ei kuulu yhtään mitään.. ei peli äänet,musiikki,viedot... ei mikään... Apua!
     
  4. marssi

    marssi Member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla olisi seuraavanlainen tilanne...uudelleen asensin windows xp home editionin ja nyt ei äänet toimi. ajuri on joku realtek AC'97 audio for VIA ja kun sitä tutkii niin siel lukee et laite käytössä mutta ei toimi oikein ja mitään musiikki tiedostoja ei voi kuunnella...ne eivät edes käynnisty vaantulee joku virhe ilmoitus...

    "Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa käytössä olevan äänilaitteen ongelman vuoksi. Tietokoneessa ei ehkä ole äänilaitetta. Äänilaite voi myös olla toisen ohjelman käytössä tai toimia väärin."

    koneeni on hp pavilion, pöytäkone...
    ajattelin poistaa kyseisen ajurin ja käynnistää koneen uudelleen jos se tunnistaisi äänikortin...
     
  5. BforeDusk

    BforeDusk Senior member

    Liittynyt:
    15.09.2006
    Viestejä:
    6,570
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Näyttää mun silmiin tarpeettomalta rekisterimerkinnältä
    "wdmaud.drv"="wdmaud.drv"
    tuolla ekalla sivulla. Toisessa konessakaan tota ei ole ja äänet toimii 100%.
    Muut rekisterimerkinnät on kuten ohjeessa.

    Ongelma on ettei Youtuben ääni kuulu.
    http://www.jonhs.net/freemovies/
    Ton sivuston äänessä ei ole ongelmaa, vaikka selaimessa pyörittää, kuten youtube.
    Kaiutinkuvake ei ole kateissa, eikä muuta vikaa kuin youtube.
    Onko Firefoxin joku asetus nurjahtanut?
    Mitään havaintoa miksi näin?

    EDIT:
    Ja ennen toimi OK.
     
    Viimeksi muokattu: 16.04.2007
  6. joecreb

    joecreb Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2006
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama ongelma järjestelmän palautuksella kuvake taks, mutta you tube yhä hiljaa?
    Koitin..Yay I fixed it thanks for the suggestions.

    here is how it was a posting on an adobe fourm I found about 6 pages deep on the google search for no sound from youtube:

    Alright the problem is really the mapping of wavemapper in Windows registry as reported by one member of the forum. All you need to do is to open registry editor by going to Start menu, Run, typing regedit and then Enter. After that, in the registry editor, walk yourself through the tree in the left pane, till you reach

    My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32

    And then on the right pane, right click and click on New, select String value, enter "wavemapper" (without quots of course), ENTER, type "msacm32.drv", ENTER.

    Close the editor. No need to restart. Video on Google and YouTube et al would work fine now.

    Thanks to the member who pointed out the key. I just mentioned the procedure.


    Mutta siel oli jo semmoinen msacm32.drv joten en sit poistanut sit, vai niinkö olisi pit. toimia?

    Ymmällään=(
     
  7. mirabelle

    mirabelle Member

    Liittynyt:
    02.11.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla ilmeni tänään tämä sama youtuben äänetömyys, kun aikaisemmin äänet toimivat kun meillä oli kaapeliverkon kautta welho-liittymä ja tänään asunnon vaihdossa jouduin siirtymään ADSL:ään ja sitten youtuben äänet katosivat jonnekin..? Missä mahtaa olla vika?
    Tuntuu että olen kaikki kokeillut mutta sama ongelma on tutun koneessa eli ADSL ja äänet ei toimi. Äänet toimii muuten ja youtuben sivuilta löytyy se äänipainike..

    APUA!
     

Jaa tämä sivu