1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Javan asennus

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi KoodRz 27.10.2009.

  1. KoodRz

    KoodRz Member

    Liittynyt:
    27.10.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs sellanen erittäin sitkeä ongelma, että javat eivät asennu. Ainoan javan jonka olen saanut toimimaan taitaa olla 6 update 16 (OFFLINE VERSIONA) muut offline versiot eivät ole asentuneet.. kuten eivät myöskään ¨ei offline¨¨ -tilassa asennetut.

    Käyttöjärjestelmänä on vista 64-bittinen ja kone on muutamisen kuukautta vanha.. Kaikki javat olen aina onnistuneesti poistanut normaalisti tai Windows Install Clean Upilla.

    Ohjauspaneelissa Javan kohdalla on vain ns tyhjä kuva ja painamalla sitä "Sovellusta ei voi käyttää" -teksi pärähtää ruutuun. Ongelman kanssa alkaa olemaan jo melkein kaikki konstit mielestäni käytetty.

    Viimeisimmät epätoivoiset yritykset olivat: cmd:n kautta Ipconfig /flushdns, Netsh int ip reset ja Netsh winsock resetoiminen.

    Olen yrittäny 64-bittisellä selaimella & javalla ym.



    Ratkaisuja odotellessa.
     
  2.  
  3. KoodRz

    KoodRz Member

    Liittynyt:
    27.10.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    PS. Ja toinen ongelman ydin on, että toimiva java syö erikoisesti muistia jotenkin. Javapohjaista peliä pelatessani suoritinkäyttö on 100% ja pelaaminen on suht mahdotonta. Tähän yritän hakea toimivaa ratkaisua javan ohella.
     
  4. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    2,365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuolta saa kätevän ohjelman javan seurantaan; poistaa vanhemmat, etsii uudet yms...
    JavaRa
     
  5. Dhrrz

    Dhrrz Member

    Liittynyt:
    27.11.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä tismalleen sama ongelma. ei auttanut
     

Jaa tämä sivu