1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iPad sammui

Viestiketju Mac -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi wepetus 11.02.2016.

  1. wepetus

    wepetus Member

    Liittynyt:
    06.05.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma olisi että iPadiin (vaimon ja pojan käytössä) oli tulossa päivitys. En kuitenkaan ehtinyt sitä asentaa. Illalla oli vaimo Padilla ja akussa oli enää 8% virtaa. iPad sammui eikä ole sen jälkeen suostunut käynnistymään... Olen kokeillut ladata verkkovirralla/USB tietsikasta. Tulee akun kuva jonka jälkeen Apple logo ja sammuu. Nettisivujen ohjeiden mukaisesti olen kokeillut pakkokäynnistystä. iTunes on uusin versio ja löytää kyllä iPadin mutta päivitys/palautus ehtii jonkin verran tehdä kun iPad sammuu.... Win 10 käyttöjärjestelmänä PC:ssä ja olen ohjeiden mukaisesti ottanut palomuurin pois, virustorjunnan pois ja sallinut portit sekä liikenteen Applen servereille. Joskus ilmoittaa ettei saa yhteyttä Applen serveriin josta siis pitäisi ladata se päivitys taikka palautuspaketti...... Tuliko 5v vanhasta iPadista kerralla pihaleikkiväline vaikka kiekonheittoa varten????
     
  2.  
  3. pequ

    pequ Member

    Liittynyt:
    09.03.2013
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    18
    Onko latauskaapeli varmasti ehjä?
     
  4. wepetus

    wepetus Member

    Liittynyt:
    06.05.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On kun kahdella eri kaapelilla kokeilin. Ihan uuden ostin varmistaakseni että onko kaapelissa vika. Silver light ja iPad on 4..
     
  5. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
  6. wepetus

    wepetus Member

    Liittynyt:
    06.05.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Applen suomenkielisillä tukisivuilla on erittäin tarkat ohjeet joissa on mm tuo soft reset. Kyllä olen kokeillut kaikkea jo. Ainoa joka vielä kokeilematta on että kytken iPadin Mac-tietsikkaan. Kaveri piirissä ei vain ole tällä hetkellä ketään jolla olisi MacBook.. Nimittäin sinne suuntaan vihjaa virhekoodi (tulee miten sattuu) että jokin mahdollisesti estää liikenteen Applen serverille. Tästä win10 otettu kyllä kaikki suojat pois ja sallittu liikenne Applen serverille...
     
  7. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Löytyykö lähipiiristä edes seiskaa? Win 10:iin taitaa keskittyä suurin osa noista yhteysongelmista.
     
  8. wepetus

    wepetus Member

    Liittynyt:
    06.05.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On win7 monellakin kaverilla. Pitänee kokeilla sillä että jos saa yhteyttä. Mutta hauskaa kun heittelee miten sattuu sitä yhteysvirhekoodia. Yleensä pääsee kun iTunes näyttää lataamisen ja kun alkaa purkamaan iPad sammuu
     

Jaa tämä sivu