1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

iOS7 päivitys sekoitti puhelimen

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Snabii 28.09.2013.

  1. Snabii

    Snabii Member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei,

    Latasin ja asensin toissapäivänä iOS7 puhelimeeni (iPhone 4). Heti alkoi paljon raportoidut ongelmat puhelimessa: takkuaminen, hidastelu jne. Jostain syystä minulla kuitenkin myös kaikkien nappien painaminen todella vaivalloista tuon jälkeen. Eli puhelin ei meinaa millään hyväksyä oikein mitään painalluksia tai slideja. Tulin sitten ajatelleeksi, että taidan uudelleen käynnistää koko puhelimen, jos siitä jotain apua olisi. Se pahensi asioita enstisestään, nyt en pääse puhelimeeni enää käsiksi ollenkaan, sillä nyt se ei suostu hyväksymään hyväksy tai ok nappeja ollenkaan. Kaikki muut se sentään suuren tuskan ja kiroilun kanssa hyväksyy. Tietty nyt kun ei mitään hyväksymisnappeja ole niin en pääse avaamaan puhelinta ollenkaan, koska se ei päästä minua pin-koodin syöttötilaan, kun ei suostu sitä "avaa" nappia huolimaan. Olen kokeillut system restorea jo pariinkin otteeseen, asentanut päivitykset, aloittanut koko jutun alusta, uudelleenasentanut jne. Mutta tässä tilanteessa ollaan. Huoltoon minulla ei ole varaa tuota vehjettä viedä, mutten voi olla ilman puhelintakaan, joten nyt tarvitsisin kipeästi neuvoja siitä, mitä voisin vielä koittaa tehdä.

    Kiitos.
     
    Viimeksi muokattu: 28.09.2013
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kokeilitko laittaa puhelinta palautustilaan? Itse sain sillä tavalla palautettua yhden jailbreakin jumauttaman iPod touchin takaisin eloon
    http://support.apple.com/kb/HT1808
     
    Viimeksi muokattu: 28.09.2013
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Kait sulla on vamuuskopiot koneella otettu itunesin kautta. Siittä vaan painat nappia "palauta iphone" ja thats it!
     
  5. Snabii

    Snabii Member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin siis niin kuin sanoin niin palautustakin on yritetty jo, muttei auttanut. Jopa useaan otteeseen. Kai tuo sitten käyttökelvottomaksi meni.
     
  6. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Jos kyseessä on pelkästään päivitysasennuksesta johtunut ongelma niin kehottaisin ottamaan yhteyttä Appleen. Todennäköisesti käskevät sinun viedä puhelimen huoltoon heidän kustannuksella.
     

Jaa tämä sivu