1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Internet Explorer -selain ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Lastride 14.05.2004.

  1. Lastride

    Lastride Member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on seuraavanlainen:

    Miltei joka sivulla, selaimeni alalaidassa lukee "Sivu valmis, mutta sivulla on virheitä" tai "Sivulla on virheitä". Tämä haittaa sitä, että en esimerkiksi pysty lukemaan hotmailissa postejani, sillä selain ei suostu avaamaan kysesen postin linkkiä ilmoittamalla juuri sivulla olevista virheistä. Myös usealla sivulla, kuvia ei pysty näyttämään.

    Nyt kysyisinkin, että kuinkas ongelman voi korjata? Palomuuri asetukset ovat luullakseni oikein ja selainta en ajatellut vaihtaa. IE on aivan hyvä, kunhan vain saisin sen toimimaan. Eli missä vika?
     
  2.  
  3. torngark

    torngark Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    503
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä selain versio?
    päivitä selain uusimpaan.
     
  4. Lastride

    Lastride Member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uusia ongelmia ilmennyt:

    En pääse edes Windows Update-sivustolle. Tai pääsen, mutta sivu vain ilmoittaa "Checking for the latest version of the Windows Update software..." ja se ei siitä muutu vaikka annan olla kuinka kauan auki. Eli en pääse päivittelemään ohjelmia.

    Ja selaimeni ver´sio on 6.0.
     
    Viimeksi muokattu: 15.05.2004
  5. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Windows update sivulla oikeassa yläreunassa on painike Kaikki tuotteet ja sieltä lataa -> asenna sp:t ja päivitä selain.
     
  6. jemppa

    jemppa Member

    Liittynyt:
    19.04.2004
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on ollut joskus samanlaisia ongelmia, mutta silloin oli käytössä Nortonin palomuuri ja virustorjunta. Tuo virustorjunta vakioasetuksilla esti joka toisen web-sivun näytön, tiedostojen lataamista jne.. Nykyään käytän pelkkää Nortonin palomuuria niin pystyy nettillä jotain tekemäänkin.
    Ota palomuuri pois päältä ja kato toimiiko sivut oikein, jos ei, olet ehkä säätänyt IE:n asetuksista jotain 'turvallisuusjuttuja' jotka estävät cookieita, activex tai jotain kolmannenosapuolen juttuja...
     
  7. DimaWee

    DimaWee Regular member

    Liittynyt:
    17.11.2003
    Viestejä:
    724
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaiha selainta... Opera on hyvä... Itse en enää käytä internet exploderia kuin vain wintoosan päivittämiseen. Niin sammuta wintoosan oma palomuuri (Jos XP) ja sitten palomuurin asetuksista kannattaa tarkistaa ettei selain tai mikään wintoosan osa ole palomuurin estolistoilla. Kannattaa myös ilmottaa mitä palomuuria käyttää niin saa paljon yksityiskohtaisempia neuvoja.
     
  8. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kokeile laittaa palomuuri pois päältä?

     
  9. Lastride

    Lastride Member

    Liittynyt:
    14.05.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs asensin juuri Operan ja kaikki toimii hienosti. IE:tä en käytä enää ollenkaan ja päivityksetkin saan suoraan XP:n automaattisella päivitysohjelmalla.

    Kiitos kaikille avusta. Ja tuohon palomuuri asiaan sen verran, että kokeiltu on sammuttaa palomuuri, mutta eipä auttanut. Palomuurini on ihan näin btw Norman.
     
  10. #97

    #97 Member

    Liittynyt:
    01.06.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on hyvinkin samankaltaisia ongelmia kuin ketjun aloittajalla. Olen melko varma, että ongelmani johtuvat vanhentuneista/epäkelvoista sertifikaateista. Koska Windows Update ei suostu toimimaan, en saa hommattua sertifikaattipäivityksiä sitä kautta :/ Osasiko joku neuvoa miten saisin sertifikaatit toimimaan.

    Mulla oli siis tarkemmin sanoen se ongelma, että en pääse suojatuille sivuille (hotmail, verkkopankki yms.) Eli mitkään https-protokollan sivut eivät aukea. Käyttis on Xp.

    Ja olen sit kokeillu kaikkia mahdollisia selaimia, tuloksetta...
     
    Viimeksi muokattu: 01.06.2004
  11. torngark

    torngark Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    503
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Puhelinlaitoksilta saa ilmaiseksi Microsoftin jakamia päivitys CD-levyjä hakekaa sieltä ja päivittäkää siittä se selain ja muut päivitykset.
    Levy sisältää päivitykset joulukuuhun asti 2003.

    ihan vaan vinkkinä;)
     
  12. #97

    #97 Member

    Liittynyt:
    01.06.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vinkistä, teenpä sen :)
     
  13. öö..

    öö.. Member

    Liittynyt:
    09.06.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minulla on sellainen ongelma että meille tuli adsl-liittymä enkä sen jälkeen ole päässyt messengeriin palomuurin takia. miten palomuuri poistetaan?voiko sen tehdä itse?
     
  14. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    öö..: onko käytössä rauta vai ohjelmistopalomuuri?
     
  15. Maake53

    Maake53 Regular member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on ollut joskus samanlaisia ongelmia(eli en päässyt messageriin)ja se johtui mun päätteestä..eli kyseessä on rautapalomuuri.Ei sulla sattuisi olemaan sama pääte kuin mulla..Erifonet w-dsl 100..<-en suosittele kellekkään..=)Jos on niin minä en ainakaan oo ikinä onnistunut saamaan palomuuria pois päältä ja en usko että sitä saakaan.

    Minulla itselläkin olisi IE:n kanssa ongelma..olen kysynyt tätä joskus ennenkin,mutta ratkaisua ei löytynyt..Mikä on kun IE ei käynnisty työpöydän kuvakkeesta??..lataa hetken ja jää siihen.
     
    Viimeksi muokattu: 10.06.2004

Jaa tämä sivu