1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Huawei Honour 7 - olenko sille liian vanha :[

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi fossiili 14.03.2016.

  1. fossiili

    fossiili Member

    Liittynyt:
    29.11.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olenko liian vanha tälle hienolle kiinalaiselle? Ikää on 81 v. eikä kotona ole muuta porukkaa kuin koira, jos niinku kysyisin neuvoa. Käyttöohjekin on paperilla, mutta se ei aivan pitäne paikkaansa.

    1) Sormenjäljenlukija, sitähän on kehuttu. Minulla se toimii tosi huonosti. Ehkä joka 10. kerta tunnistaa. Olen kokeillut keskimmäistä ja etusormea. Pitäiskö vaihtaa pikkurilliin? Ehkä vanhat käpäläni ovat kovassa käytössä paksunahkaistuneet? Vai kaivanko nenääni liian usein? Mahdollisesti hieno kotelo jonka ostin haittaa. Mikä neuvoksi?

    2) Äänitunnistus on hieno juttu, jos toimisi. Olen hajamielinen ja kännykkää hiipii monesti jonnekin piiloon. Ohjeen mukaan pitäisi löytyä kun huutaa:"Dear Honour, where are you?" Puhuin tämän asetuksiin ja näytti onnistuvan. Mutta muulloin tämä ei tunnu toimivan Yhden kerran Honour kaiutti vastauksen "Here I am!" ... "I am heree!". Hieno juttu, mutta toimii yhtä hyvin kuin e.m. sormenjäljenlukija, siis harvoin. Ikäänkuin korvaukseksi Honor saattaa yhtäkkiä itsekseen huudella. Teki tämän viimeksi teatterissa kun oli synkkä kohtaus. Huutelun saa pois vain jos poistaa kokonaan äänitunnistuksen.

    3) Honour väittää, että voisin soittaa äänitunnistuksella. Esim käskemällä: "Call Jane". Jos minulla olisi ystävänä Tarzan niin tarvistsisiko vain huutaa:"Call Tarzan!" ja puhelin soisi viidakossa. Mutta en ole löytänyt asetuksista miten syöttäisin ystävieni nimet.

    Tod. äänitunnistus toimii vain englanninkielisillä nimillä ja lausuttuna Oxford English intonaatiolla. Vai pitäisikö käyttää Kaukoidän englantia?

    Kiva jos osaatte neuvoa :cool:
     
  2.  
  3. Gudas

    Gudas Newbie

    Liittynyt:
    08.02.2016
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Ikähän on vain numeroita eli se ei liene syynä ;)

    1) Sormenjäkitunnistinta kannattaa kokeilla eri sormilla. Se nimittäin toimii oikeasti kyllä hyvin! Ja suojakotelo saattaa myös haitata. Toki sekin voi vaikuttaa jos vuosirenkaat on siloittaneet sormenpäitä tai on kuivat kädet.

    2) Dear Honoria en minäkään saanut järkevästi toimimaan. Silloin tällöin huuteli "I´m here" kun piti mutta ei hyödynnettävästi. Jääkiekkojoukkueen pukukopissa kun on hiukkasen mölinää niin se muistutti omia aikojaan itsestään. Ei siis mielestäni käyttökelpoinen ominaisuus.

    3) Nimiä ei tarvitse syöttää vaan puhelin etsii osoitekirjasta sopivan henkilön käytettäessä puheohjausta.
     

Jaa tämä sivu