1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC desire z hotspot-ongelma

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ep_ 02.10.2011.

  1. ep_

    ep_ Regular member

    Liittynyt:
    17.10.2010
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä ongelma on sellainen että kun tuon hotspotin laitan pystyyn puhelimella ja sitten yhdistän läppärin siihen niin yhdistäminen onnistuu mutta verkko on vain paikallinen eli netti puuttuu. Winukan diagnostiikka antelee mitä sattuu ratkaisuja mielensä mukaan joten ei ole apua niistä. Läppärin verkkokortin ajurit on asennettu uudelleen puhelinta käynnistetty uudelleen yms. eikä auta. Missä voisi olla vika?
     
  2.  
  3. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on myös HTC Desire Z. Kyseinen ongelma on ilmennyt mullakin, mutta ainakin olen itse saanut sen pois heti kun olen laittanut matkapuhelinverkon päälle. Itse puhelin sekä siihen yhdistetyt WLAN laitteet (Läppärit, PSP:t, PDA:t ym) eivät tietenkään saa nettiyhteyttä jos matkapuhelinverkkoa ei ole kytketty päälle, mikäli vain hotspot on päällä, kyseessä on vain paikallinen verkko ilman nettiä, eli laita se matkapuhelinverkko päälle. Jos ongelma ei katoa niin sitten en tiedä mikä on vialla, mutta eihän tollasta ongelmaa voi tulla ettei netti pelaa WLANin kautta, erikoista jos tulee.
     
  4. ep_

    ep_ Regular member

    Liittynyt:
    17.10.2010
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se on se verkko päällä ja kentää muuten ja puhelimella kyllä pääsee nettiin muttei kone sitä jostain syystä saa. Pitääpä kokeilla jotain vastaavaa ohjelmaa että toimisiko sellaisella.
     

Jaa tämä sivu