1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hei! Olen ostamassa uutta puhelinta, voitteko auttaa?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi sampler 11.09.2013.

  1. sampler

    sampler Member

    Liittynyt:
    11.08.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi! Eli hankinnassa uusi puhelin, ensimmäinen kosketusnäyttö!!
    Olen ajatellut Samsungin S2 Plus tai Nokia Lumian jotain vastaavan kokoisella näytöllä.
    Olisin kysynytkin ensimmäisenä että onko tuo samsung kovin herkkä kosketuksellinen?
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2013
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    On kohtuu herkkä ja suosittelen sitä lähinnä Androidin käyttöliittymän vuoksi.
     
  4. sampler

    sampler Member

    Liittynyt:
    11.08.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Kiitos kun vastasit. Kysyisin vielä että mikä olisi paras vaihtoehto kun haluaisin että näytön koko olisi enintään sen 4,3" Ja olen kuullut huhuja, että
    melkein kaikki Nokian Lumiat olisi "huonoja"? Minulla on ollut vain Nokian puhelimia! Käytän puhelinta lähinnä netissä pyörimiseen, uutisten lukemiseen, musiikin kuunteluun ja ehkä videoiden katseluun,Puheluihin ja tekstareihin.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ei ne Lumia mallit ole huonoja. Lähinnä kannattaa miettiä että kumpi käyttis sopii sinulle parhaiten ( Käyttöliittymä/ominaisuudet).

    Mikä olisi max hinta?
     
  6. sampler

    sampler Member

    Liittynyt:
    11.08.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Ajattelin että 300e olisi kohtuu hinta meikäläisen puhelimeen:)Niin olin ajatellut sitä Samsungia mistä jo mainitsit että on herkkä. Niin katsoin noita Nokialaisia kuitenkin, niin tuo Lumia 720 kiinnostaisi kovastikkin, siinä on myös hyvä kamera mikä on hyvä asia. En ole käyttänyt kuin niitä käyttöjärjestelimä, mitä Nokialla on? En Esim: Anroidia.
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kannattaa käydä testaamassa näitä kaupassa sillä siellä saat oikean kuvan että kumpi käyttis soveltuu sinulle paremmin. Mutta Androidn puolella toi S2 plus ja HTC Desire 500 mallit ovat tuohon hintaluokkaan ne parhaat.

    Mutta jos rahaa löytyy vielä noin 30 euroa niin kirjoitushetkellä S3 4G malli maksaa 329 euroa! Kyseinen malli voittaa noi monessa asiassa..

    http://www.gigantti.fi/product/puhe...msung-galaxy-s3-i9305-4g-alypuhelin-valkoinen
     
    Viimeksi muokattu: 12.09.2013
  8. sampler

    sampler Member

    Liittynyt:
    11.08.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  9. sampler

    sampler Member

    Liittynyt:
    11.08.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Vingeri. Kysyisin vielä Lumia 920 vai esim.Samsung S II Plus?
    Kaikki kehuu tuota samsungia sen Anroidin takia? Mutta tarkoittaako se vaan sitä että sovelluksia ja erilaisia juttuja saa lisättyä ja käytettyä helpommin.
    Minä en pelaile, enkä muutenkaan halua puhelimesta niin coolia tehdä.(Tärkeää olisi myös tietää että akku kestää enemmän kuin päivän?)
    Musiikki, Kamera, Netti ja sähköposti ellei lasketa jo tuohon nettiin.

    Kannattaako tässä vaiheesa syksyn alkua vielä hankkia puhelinta, vai kannattaisiko pari kuukautta odotella?

    Jos vielä neuvoisit vaikka kahden puhelimen völilä, missä se akkukin kestää,
    niin olisin kiitollinen. Ja hinnasta voisin joustaa ylöspäin.
     
  10. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Lumia 920 voittaa S2 plus mallin mutta se kilpailee lähinnä S3 mallin kanssa. Android on mielestäni avoimempi ja muokattavuus on parempi kuin WP8. Siinä voi esimerkiksi laittaa pikavalintoja aloitusnäytölle ja myös eri widgettejä kuten sää ja uutis. Akku kestää luultavasti 2-5 päivää riippuen toki paljon käytöstä ja virransäästö asetuksista.

    Mutta Jos hintaa voidaan nostaa tuohon 330 euroon niin S3 malli olisi parempi kuin S2 plus. Itselläni sen akku kestää 2-4 päivää riippuen toki käytöstä.

    Ei välttämättä tarvitse odottaa muutamaa kuukautta.
     
  11. sampler

    sampler Member

    Liittynyt:
    11.08.2013
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos Vingeri todella paljon, kun jaksoit minua ohjeistaa. Hyvää viikonloppua:) T. Sambler
     
  12. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ole hyvä! Kannattaa tosiaan vielä käydä kaupassa kokeilemassa noita malleja.
     

Jaa tämä sivu