1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Headsettiä hankkimassa

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Asetanimimerkkitähän 17.06.2016.

  1. Asetanimimerkkitähän

    Asetanimimerkkitähän Newbie

    Liittynyt:
    17.06.2016
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Hinta: noin 100 euroa
    Tarkoitus: Pelaaminen PC:llä ja PS4:llä sekä tietokoneella ja musiikin kuuntelu
    Tarvetta mikille: Kyllä
    Muuta: Mieluiten langaton
    Löysin itse mielenkiintoisen vaihtoehdon, mutta kyseessä on langallinen headset: https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...erX-Cloud-II-Headset-pelikuulokemikrofoni-Red

    ^ Lisäksi tuo Kingston HyperX Cloud II on saanut kritiikkiä siitä, ettei se sovellu niin hyvin musiikin kuunteluun johtuen heikosta bassosta. Onko kenelläkään omia kokemuksia kyseisestä headsetistä?

    Kiitän jo etukäteen avusta. :)
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2016
  2.  
  3. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Mistä arvostelusta tämä on peräisin? Cloudeja pidetään yleisesti hyvä-äänisinä peliheadsettien sarjassa ja samalla linjalla arvostelut tuntuvat olevan. Oma kokemus rajoittuu 5 minuuttiin, niin en kovin syväluotaavaa analyysiä voi tehdä. Ilmeisesti haet melko korostettua bassoa, jos Cloudien soundi ei miellytä?
     
  4. Asetanimimerkkitähän

    Asetanimimerkkitähän Newbie

    Liittynyt:
    17.06.2016
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Olen lukenut käyttäjien arvosteluja tuolta Verkkokaupasta kyseisestä tuotteesta. Toisaalta ne ovat hyvin ristiriitaisia toistensa kanssa, joten noihin ei kovin paljon voi luottaa. Sitten taas toisaalta näyttää useampi käyttäjä valittavan basson heikkoutta (esim. vertaus nappikuulokkeiden basson olevan parempi kuin näissä).

    Minulle riittää musiikissa se, että basso kuuluu. Eli jos näistä ylipäätään bassoa löytyy, niin se kelpaa. Oikeastaan ainut "oikea" ongelma on tuo langallisuus, sillä käsitykseni mukaan Playstation 4 konsoliin Cloud II:n kytkeminen ei onnistu kuin vaan 3,5 millisen kytkennän kautta? Josta siis seuraisi se, että en saa täyttä potentiaalia irti Cloud II:sta.

    Olen edelleen kiinnostunut tuosta Cloud II:sta, joten vakuuttelut ja hyvät käyttäjäkokemukset ovat edelleen tervetulleita.
     
  5. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    No enpä tiedä mitä enemmän bassoa kaipaavat sitten äänenlaadussa arvostavat. Joillekin äänenlaadun mitta tuntuu olevan yläbassotaajuuksien määrä, mitä enemmän ne peittävät muita alleen ja kumisevat, sen parempi. Tai sitten kuulokkeista ei ole syystä tai toisesta osannut tai saanut tiiviisti korvan ympärille ja bassopää jää sen takia vajaan tuntuiseksi. En tosiaan itse ole kuin pitäny luureja biisin-kahden ajan päässä, mutta ei niistä mitenkään huono maku jäänyt.

    Pleikkariin kytkemisestä en ymmärrä mitään, joten siitä en osaa sanoa.
     
  6. Asetanimimerkkitähän

    Asetanimimerkkitähän Newbie

    Liittynyt:
    17.06.2016
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Kiitos avusta. Päädyin hankkimaan Kingston HyperX Cloud Core headsetin ja toistaiseksi olen tyytyväinen - lukuun ottamatta luonnollista kiristyksen tunnetta korvien ympärillä, sillä käytin aiemmin korvien päälle asetettavaa KOSS Sporta Pro kuulokkeita.
     

Jaa tämä sivu