1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

goophone i5s tilaaminen riski ?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi subimies 08.03.2014.

  1. subimies

    subimies Member

    Liittynyt:
    04.01.2013
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jos tilaan kiinasta goophone i5s kloonin ja se tulee applen iphone 5s kotelossa ja kaikki samat varusteet mukaan nii jääkö se tulliin tarkistaako ne että se olisi klooni olen joittenkin suomalaisten kuullut tilaavan goophone i5 ja näköjään perille tullut nii haluaisin tietää koska on se iso menetys rahallisesti jos ne sen tuhoaa ja siinähän näkyy käynnistäessä androidin logo ja siinä on takakannessa applen logo ja en halua sellaisia vastauksia että osta aito vaan olen tilaamassa sitä applen laadukkaan alumiini kuoren takia ja androidin ja tiedän että ei se tykki ole mutta lähinnä applen ulkonäkö miellyttää ja hinta tarvisen vastauksia nopeasti ja kokemuksia niiltä jotka ovat sen tilanneet anteeksi huono kirjoitus asu mutta kirjoitin tämän puhelimella
     
  2.  
  3. Legitti

    Legitti Active member

    Liittynyt:
    12.10.2008
    Viestejä:
    1,176
    Kiitokset:
    58
    Pisteet:
    78
    Ei taida jäädä ellei maksa yli 22€ jolloin joudut verot maksamaan.
     
  4. subimies

    subimies Member

    Liittynyt:
    04.01.2013
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 08.03.2014
  5. R4ndom1

    R4ndom1 Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2013
    Viestejä:
    588
    Kiitokset:
    52
    Pisteet:
    38
    Ja iphone jossa on android voi kuulostaa hieman erikoiselta...
     
  6. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Tuo on se virallinen info. Mitä itse olen tuoltapäin tilannut muutaman kerran niin en vielä ole joutunut veroja maksamaan. Maksihinnat noissa tilauksissa on kylläkin olleet n. 40€
     

Jaa tämä sivu