1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Googlen kaksivaiheinen varmennus on syvältä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi savumerkki 24.05.2014.

  1. savumerkki

    savumerkki Newbie

    Liittynyt:
    24.05.2014
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tässäpä esimerkki siitä, miten voi käydä kaksivaiheisen varmennuksen kanssa, kun Google ajaa varoittamatta alas niitä palveluja, joiden varassa sen pitäisi toimia. Otin varmennussysteemin käyttöön viime vuonna ja tänään se lukitsi minut oman Google-tilini ulkopuolelle.

    Alussa se toimi ihan hyvin ja olin iloinen paremmasta tietoturvasta. Sitten varmennuskoodeja ei enää tullutkaan tekstiviesteinä. Viestit vain lakkasivat tulemasta. Aloin käyttämään toista vaihtoehtoa, äänipuhelua. Se toimi pitkään moitteettomasti, puhelu tuli aina heti eikä vasta ensi keskiviikkona. Nyt tänään huomasin, että koko äänipuheluvaihtoehto on poistunut varmennusvaihtoehtojen valikosta. Hieno homma! Nyt en voi sitten hakea varmennuskoodeja ollenkaan.

    Printtasin toki backup-koodit samalla, kun otin käyttöön kaksivaiheisen varmennuksen, mutta en nyt saa päähäni, minne laitoin sen lappusen. Ainoa keino on siis yrittää rukoilla Googlea päästämään minut tilille kaksivaiheisen varmennuksen ohi. Laitoin sinne jo tilinpalautuslomakkeen, jonka käsittely kestää tietysti 3-5 päivää.
     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2014
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onnea yritykseen joka ei 99% varmuudella onnistu

    Liityin youtube 2006 ja 2010 joku hakkeroi mun tilin muutti salasanat lähetin googlelle s-postia

    Vastaus oli voi voi

    Pommitin heitä s-postilla niin lopulta vastaus oli et millä todistan että minä en hakkeri joka haluu kyseisen tilin

    Joten jouduin tekee uuden tilin + menetin kaikki mitä vanhassa oli NYT sokar yuotube tiliä käyttää joku joka tekee peli videoita

    Mutta toi heppu liitynyt vasta 2011 vaikka 2010 en voinut käyttää nimeä koska se oli käytössä ?

    Luutavasti sillä joka pölli mun nimen mut jossain 2010 ja 2011 välillä yuotube poistanut käyttäjän tilin ja nimestä taas tullut vapaa

    Mut en ainoo

    Esim Linus tech tips yks suurimmista pod castereistä ollut sama ongelma
    ja hän on omalla pärställä ja ja tosi tunnettu + sopimus googlen kanssa niin silti oli kuulemma vaikaa saada tili takas

    Joten tuntenmattomalla Suomalaisella mahdollisuudet 0.01% saada tili takas

    Tosin mulla youtube toimii 100% just eilen latasin taas video ei mitään ongelmaa
     
    Viimeksi muokattu: 25.05.2014

Jaa tämä sivu