1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Google Translate ei toimi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi pirta40 08.04.2016.

  1. pirta40

    pirta40 Member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Google Translate ei ole toiminut viikkoon mun läppärillä. Käytössä on mulla Moxilla Firefox.

    Menee heti tilttiin, kun yritän kääntää jotain.

    Mikä auttaisi?
     
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
  4. pirta40

    pirta40 Member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos, kun vastasit. :)

    Asensin uusimman Mozillan version (45.01) ja Mozillan Google Translaten asensin uudelleen myös.

    Ei auta. Google kääntäjä -sivu on tiltissä. Ei käännä, ei voi lähettää palautetta, jne.

    Olen käyttänyt kääntämiseen nyt Googlen Translatea Internet Explorerin kautta, mutta sekin on alkanut takkuilemaan.

    Mitähän mun tulisi nyt kokeilla?
     
  5. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
  6. pirta40

    pirta40 Member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei auttanut asiaa tuokaan. :(

    Olen poistanut sivuhistoriat, tehnyt levyn uudelleen järjestämisen, asentanut kaikki Moxilla-jutut uudestaan ... Koneen palauttamista en ole tehnyt, enkä halua tehdä sitä, kun ei tuo vika ole maailman suurin.

    Moxillalla Google kääntäjä ei vain toimi, vaan on tiltissä, avaisin sen sitten mistä linkistä tahansa.

    Inter Explorerissa Google-kääntäjä toimii, joten käytän sitä nyt siellä.

    Jos keksit vielä jotain, niin auta ... ja kaikki muutkin, jos vain keksitte sen, että missä vikaa voi olla.

    Mukavat viikonloput sulle! (ˆ‿ˆ)

    PS. Mozillan FB-sivulta neuvoivat mut tänne, mutta en ole vielä mennyt sinne ...

    https://support.mozilla.org/fi/?utm...nt=sm_04082016_425007344&utm_campaign=desktop
     

Jaa tämä sivu