1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Gmailin käytöstä

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Mattews 21.02.2015.

  1. Mattews

    Mattews Member

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Käytössäni on Gmail sähköpostihomma ollut jo vuosikausia käytössä ja olen siihen tyytyväinen. Nyt on vain yksi pieni asia ongelmana. Kun avaan postini, niin siinä vasemmalla on näkynyt kaikki yhteystiedot, joilta olen saanut postia tai lähettänyt. Nyt nämä yhteystiedot on jostain syystä hävinneet. En ole tietoisesti tehnyt mitään että olisin ne piilottanut. Miten saisin ne uudelleen näkyviin.
     
  2.  
  3. rane1958

    rane1958 Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    64
    Pisteet:
    38
    Siinä palkin alla on semmoinen "puhekupla", klikkaa sitä niin tulee -pikaviestitys- ja ne nimet esiin...;)
    -Se "puhekupla" voi olla piilossa mutta kun pienentää sivua niin tulee esiin kuin myös kolme pistettä -Google-gadget-...:)
     
  4. Mattews

    Mattews Member

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Kiitos viestistä. Sori vaan, en löydä mitään palkkia, että olen vielä ihan pihalla mutta kun ei ole tullut tällaista ongelmaa vastaa, niin heti on homma hukassa. Voisitko selventää vielä asiaa, että näin tyhmempikin ymmärtää, mistä löytyy tuo palkki. En ole vielä löytänyt niitä kolmea pistettäkään.
     
  5. rane1958

    rane1958 Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2006
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    64
    Pisteet:
    38
    -Ne merkit jäävät sivulta alhaalta ulos, ainakin minulla kun käytän 133% suurennosta mutta kun pienentää sivun koon 100% niin tulevat vasemmalle alhaalle näkyviin siihen palkin alareunaan mistä et näe niitä kaipaamiasi yhteystietoja.
    -Osaatko pienentää sivunäkymää, se olisi nyt tarpeen?
     
  6. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
  7. verovanki

    verovanki Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
  8. Mattews

    Mattews Member

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Kiitos viestistä. Nyt löysin tuon "kuplan" ja sain yhteystiedot näkyviin. Sikälikin nuo yhteystiedot on hyvä olla näkyvissä, jos laittaa vaikka monelle saman viestin yhtäaikka, niin ne on helppo poimia, eikä tarvi muistella yhteystietoja sen enempää. Kiitos vielä kerran.
     
    1pertti kiitti tästä.

Jaa tämä sivu