1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gingerbreadin menujen säätö

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi gratnak 12.12.2011.

  1. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin taannoin SGS2-puhelimen ja nyt kun alkaa muuten olla säädetty mieleiseksi, niin kysyisin vielä millä saa vaihdettua staattisesta menusta (phone, contacts, messaging, applications) alareunasta vaikkapa contactsien tilalle jonkin toisen toiminnon? Onnistuuko edes roottaamattomassa luurissa?
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Applications (eli mene tilaa jossa näkyy kaikki appsit) -> Menu -> Edit.

    Sieltä onnistuu ;)
     
  4. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos kerbolle jälleen kerran :D Latasin ton sampan käyttöohjeen pdf-filun (miljoona sivua pitkä) ja sitä lukiessa saa vaan silmät kipeeksi eikä siinä ole mitään järkevää ohjeistusta ja kaikki ohjeistus on ilman kuvia. Paljon on löytynyt youtuubista ohjeita sekä onneksi myös täältä.

    Ohjeistus pitäis olla just noin simppelisti kun tuo sun vinkki. Pieni on kaunista.
     
  5. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pystyykö niitä muuttamaan silleen ettei niissä näy tekstit? Itse oon nyt saanut tekstit pois työpöydän pikakuvakkeita yhden ohjelman avulla, mut en oo noista "dock iconseista" saanut tekstejä pois.

    Kokeilin Launcher prota sekä swithchomea, mutta ne muokkaa koko käyttöliittymän uuteen uskoon.

    Tyytyväinen olen ollut androidin muokattavuuteen, mutta silti tuntuu että saa kissojen ja koirien kanssa hakea tietoa ennenkuin onnistuu mitään tekemään.
     
    Viimeksi muokattu: 17.12.2011
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Dock iconseista tuo voi olla vähän hankalaa, kun ne täytyy valita tuolta applications listalta eikä voi muokata sitä ennen työpöydällä. Nopealla googletuksellakaan en löytyänyt mitään...

    Oletkos koittanut launcher7 launcheria? Itse käytän sitä pelkästään, saa luurista wp7 tyylisen, mutta paremmin muokattavissa olevan. Esim. kaikki kuvakkeiden kuvat voi vaihtaa.

    Pari kuvaa omasta työpöydästä:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on kerbolla alkanut ahkerointi taas :)

    Itse googlettelin pari päivää tuota ongelmaa, ja ainut vaihtoehto tosissaan taitaa olla loadereiden käyttö jolla voi mahdollistaa myös dockin uudistukset.

    Tuolla launcher prolla tuli muutamia ihan käytön kannalta oleellisia asioita esiin enkä siitä pitänyt eikä ne ollut asetuksista säädettävissä.

    Tää ei nyt mitenkään hirveen tärkeetä oo tuon puhelimen käytön kannalta, mutta onhan tuota mukavampi käyttää kun käyttöliittymän saa hiottua silmää miellyttäväksi. Tietysti, jos saa bugisen loaderin käyttöönsä ni sitten alkaa jo käyttöä häiritsemään.

    Ei oo tuota laucher7 tullut kokeiltua, pitää uteliaisuudesta testata jossain vaiheessa :).
     

Jaa tämä sivu