1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gigabyte 6800GT vai Leadtek 6800GT

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi MiGu89 20.08.2005.

  1. MiGu89

    MiGu89 Member

    Liittynyt:
    30.08.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä uutta näytönohjainta ollaan hankkimassa. Kortin pitäisi olla agp ja näitä kahta korttia olen katellut. Näytönohjainten tehoissa ei paljoa eroa taida olla, mutta entäpä kellottuvuus, äänekkyys ja jäähdytys?

    Minun mielestäni Gigabyten 6800GT on hienompi, koska näytönohjaimen tuuletin on yläpuolella ja siinä on ledit. Myös kortti itse on sininen. Mutta entäpä kellottovuus, äänekkyys ja jäähdytysteho?

    Leadtekin 6800GT:ssä näyttää olevan todella massiivinen cooleri eli jäähdytysteho olisi varmaan hyvä.

    Kumpaa näytönohjainta suosittelisitte, Gigabyte 6800GT vai Leadtek 6800GT?
     
  2.  
  3. Antigod

    Antigod Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2005
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota LeadTekiä on ainakin testeisä kehuttu, ja valmistajaa pidetään "yhtenä niistä hyvistä" ja halvempikin taitaa olla (?).

    Sitä en tiedä onko tekniikassa jo hienosäätö eroja sillä tuo Leadtekin GT alkaa olla niitä vanhimpia mallissaan.

    Mutta itse olen myös kys.kortista kiinnostunut, kun heitän nyk.6600Gt:ni jorpakkoon.
     
  4. MiGu89

    MiGu89 Member

    Liittynyt:
    30.08.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Jaa tämä sivu