1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

GBA sp käyttäjiä??

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi ei_tajuu 11.11.2003.

  1. ei_tajuu

    ei_tajuu Member

    Liittynyt:
    11.11.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olen ostamassa kyseistä laitetta ja haluaisin tietää onko kannattava ostos??
    miinuksia ja plussia??
    ja onko kukaan kokeillut soittaa mp3:sia gba:lla?
     
  2.  
  3. ahonenm

    ahonenm Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itseltäni tuo löytyy ja ihan tyytyväinen olen. Miinuspuolia taitaa olla vaan perinteisen 3,5mm kuulokeplugin puute. Standardeja kuulokkeita varten täytyy ostaa ~9e adapteri.

    MP3-toistosta olen kuullut vain huhuja - joka tapauksessa kovin käytännöllistä se ei liene koska yhdelle moduulille mahtuu hyvin vähän tietoa, ja ne maksavatkin niin pirusti...
     
  4. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ne pelikortit ovat parhaimmillaan 128MB ja suurempiakin (tyhjiä) voi ostaa, mutta ne kyllä maksaa ihan pirusti ja niihin tarvii sen kortin lukia tietokoneeseen. En ole kyllä varma käytetäänkö noita kortteja MP3:n kanssa.

    SP on kylläkin paljon parempi kuin perus GBA, kun siinä on valot näytössä. Vanhan näytöstä ei juuri nää mitään.

    EDIT: GBA(sp) kamaa voi ostaa Hevnetistä (http://www.hevnet.com/).
     
    Viimeksi muokattu: 12.11.2003
  5. ei_tajuu

    ei_tajuu Member

    Liittynyt:
    11.11.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    vaikutta mun mielestä pieneltä rahastuksen poikaselta kun melkein kaikkiin toimintoihin paitsi itse pelaamiseen tarttee lisälaitteen.
    toisaalta pelaamiseenhan toi on suunniteltu.

    kiitti vastauksista!
     
  6. Eza

    Eza Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    489
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 13.11.2003

Jaa tämä sivu