1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Galaxy Xcover ongelma.

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PC_Markus 11.02.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. PC_Markus

    PC_Markus Regular member

    Liittynyt:
    31.12.2009
    Viestejä:
    602
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samsungin galaxy xcoverissa on siis nyt jotain ongelmia. Ensinnäkin, tuo sammuilee välillä itsekseen. Toiseksi, yhteydet toimivat huonosti, käynnistämällä uudelleen saa yleensä toimimaan taas ainakin vähäksi aikaa. Viestejä vastaanotan vain välillä, koska valittaa koko ajan että "järjestelmän muisti täynnä" ja sitten kun viesti tulee niin "viestimuisti täynnä." Muistia olen kuitenkin vapauttanut nyt 25 MT ja luulisin että siihen vielä mahtuisi tuhat viestiä helposti? Muistikorttina 16GB ja siellä suurin osa peleistä ja muista sovelluksista mitä sinne olen saanut siirrettyä. Sim-kortin muistia on myös valittanut, vaikka sim-kortille en ole mitään tallentanut. Jopa Whats upp- viestiä ei antanut vastaanottaa, koska whats uppille ei riitä muisti. Onkos tässä mahdollista että on joku virus, kun olen nettiä selannut kohtuullisesti? Vai saisiko takuun kautta uuden, toimivamman puhelimen? Joulusta asti siis ollut, eikä mitään naarmuton vempele enään.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu