1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Galaxy s6 edge videota ei voi toistaa

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Heinivk 05.02.2016.

  1. Heinivk

    Heinivk Newbie

    Liittynyt:
    05.02.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    S6 edgellä videoiden toisto onnistunut tähän saakka ongelmitta. Nyt kuitenkin galleriassa olevat, itse kuvatut videot ilmoittaa että videota ei voi toistaa?? Miksi näin? Kokeilin päivittää laitetta uudelleen, uusin päivitys on. Lisäksi sovelluskaupan kautta päivitin uusimmat, ja ei vain toimi. En tietääkseni ole tehnyt mitään muutoksia laitteelle.. Olen vielä täysin kuutamolla laitteen kanssa ku vuosia applen käyttäjä oon ollu joten Android vielä vähän hakusessa..
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
  4. miiamarakatti

    miiamarakatti Newbie

    Liittynyt:
    07.02.2016
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mulla on ihan täysin sama ongelma. Tänään kuvasin videon ja sen toisto galleriassa ei onnistu. Tein samat toimenpiteet kuin sinäkin, eikä toimi. Toivottavasti tähän tulee joku vastaus joka auttaa, tai samsungilta joku päivitys...

    Tepsu9: On mulla ainakin toiminu galleriassa videot ihan normaalisti, vasta nyt tänään huomasin ettei enää toimi.
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2016
  5. Heinivk

    Heinivk Newbie

    Liittynyt:
    05.02.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mullakin on toiminut kaikki videot sielä galleriassa vain katsomalla mutta yks kaks ilmoittaa vaan että videota ei voi toistaa. Nyt ei mikään aikaisemmin toiminut video näy :( Olisi kiva jos ei tarvisi uutta softaa asentaa tuota varten..
     

Jaa tämä sivu