1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Galaxy S III 4G vs. Galaxy Note II 4G

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tallukka 18.02.2013.

  1. tallukka

    tallukka Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tässä miettinyt näistä jomman kumman hankkimista, mutta kyselisin onko kenelläkään kertynyt kokemuksiä näiden käytöstä?
    Tarpeeni olisi siis koneelle jolla voisin korvata reissun päällä 10.1 tabletin käytön, mutta laitetta voisi käyttää myös töissä puhelimena/työkaluna. Minulla on Xcover ihan normaalia taskukäyttöä varten, joten sitä tulen jatkossakin käyttämään vapaa-ajallani.
    Kokohan noissa on selkeä eroavaisuus, mutta lähinnä se että onko näissä muuta selkeää eroa toiminnoissa kuin Noten kynä? Ilmeisesti Noten akku kestään jonkin verran pitempään myös.
     
  2.  
  3. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    itse olen aina mennyt kauppaan kiertelemään ja tutkimaan laitteita. Sieltä saa parhaan tuntuman laitteeseen. Jos saisin valita ottaisin Note II mutta hintaeroa noilla on aika paljon.
     
  4. tallukka

    tallukka Member

    Liittynyt:
    12.10.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itseasiassa kumpaakin olen hypistellyt ja sen verran tuntumaa ottanut että koon sekä näytönkoon erot havannoitu. Se mikä esim. itseäni mietityttää että onko Note:ssa puutteita puhelinkäytön ominaisuuksissa joita puhelimeksi tarkoitetussa SIII:ssa puolestaan on?
    Mitå olen katsonut niin kyllä noiden hinnat ovat melkolailla identtiset...ja ei ole tässä minun tapauksessa se merkitsevä tekijä.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itsekin ottaisin tuon Noten suuremman näytön takia. Siitä on kumminkin etua matkanpäällä ja netin selailussa.
     
  6. Themu

    Themu Active member

    Liittynyt:
    18.01.2006
    Viestejä:
    3,105
    Kiitokset:
    85
    Pisteet:
    78
    sitten vaan kumpi miellyttää enemmän. Nämä on makuasioita, molemmat teknisesti suoriutuu kaikista tehtävistä todella hyvin.
     

Jaa tämä sivu