1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

G2A Luotettavuus

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Malperi 09.11.2016.

  1. Malperi

    Malperi Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2016
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    20
    Pisteet:
    28
    Siis. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kaupasta?
    Olen itse kuullut huhuja että usein pelit ei toimi tai steam tili voidaan lukita. En siis tiedä onko totta nämä huhut mut varovaiseksi pisti..
     
  2.  
  3. jpvir

    jpvir Regular member

    Liittynyt:
    16.02.2009
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olen itse ostanut tuolta psn usd koodeja n.400:lla, ei oo tähänmennessä ollu mitään ongelmaa. Kyllähän tuolta varmaan nykyään paljon huijareitakin löytyy kun ton shieldin hintakin on jo kolminkertaistunut. Ilman shieldiä en tuolta enää uskaltais mitään ostaa.
     
    Viimeksi muokattu: 10.11.2016
    Malperi kiitti tästä.
  4. Ninjamaa

    Ninjamaa Newbie

    Liittynyt:
    07.01.2017
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
  5. Malperi

    Malperi Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2016
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    20
    Pisteet:
    28
    Juuri tuon videon nähneenä epäilevänä ketjun loinkin.;)
     
  6. Kapteeni21

    Kapteeni21 Member

    Liittynyt:
    29.08.2016
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite oon kans ostanu G2A:sta pari peliä eikä mullakaan ole ollut ongelmia niitten kanssa.
     
  7. sepemies

    sepemies Newbie

    Liittynyt:
    09.01.2017
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    3
    Mitään huolenaihetta ei ole, kuhan aktivoi sen kuukauden ilmaisen G2A shieldin sieltä asetuksista ja käyttää PayPalia maksutapana. Itselläni on tullut kerran ongelmia erään ostajan kanssa kun antoi koodin joka oli aktivoitu sen jälkeen kun sain sen, eli se tuplamyi sen vahingossa tai vastaavaa.
    Noh, eka yhteyttä G2A:n ja sieltä ei apua tullut vaikka oli "shield" josta tuolloin jopa maksoin 3e. Tämän jälkeen yhteyttä paypaliin englanniksi avaten "dispute claimin" eli ns. reklamaatio käsittelypyyntö ja tuli rahat voitettua takaisin.
    Tosin erittäin harvinaista nuo väärät koodit. Olen ostellut kymmeniä koodeja sieltä ja vain kerran ollut ongelmia.
    Pääsääntöisesti ei tarvitse edes PayPalia käyttää kunhan itse on heti valmis käyttämään koodin kun saa sen.
     
  8. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Itse ostanut varmaan parikymmentä peliä shieldillä ja ilman, alle kympin peleissä useimmiten jätän shieldin pois. 100% kaikki toiminut itellä
     

Jaa tämä sivu