1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fruity Loops Jäätyy Tietystä Pluginista.

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Glyxis 18.03.2014.

  1. Glyxis

    Glyxis Member

    Liittynyt:
    18.02.2014
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro.
    Kyse on siis musiikinteko-ohjelmasta, Fruity Loops 11:sta. Kiusana minulla on erittäin paha ja eritoten ärsyttävä ongelma.

    Okei, tilanne on tämä: Latasin FabFilter Pro-Q demopluginin, ja aloin testailemaan tätä. (Tämä on siis pääasiassa mixauksiin ja masterointiin käytettävä, erittäin high-quality plugin. Tällä on kyllä myös todellinen ryöstöhinta: 149€)
    Kuitenkin, ohjelma jäätyi pahemman kerran ja taustalle jäi hyvin inhottava, "pörisevä/särisevä/suriseva" tasainen ääni eikä YHTÄÄN MIKÄÄN liikkunut tai auttanut. Ei edes Ctrl+Alt+Del. Ainoa vaihtoehto oli vain pakkosulkea tietokone.
    Huomasin myös, että jostain kumman syystä myös kursori isonee kun tämä tapahtuu.

    Googlettelin tätä ongelmaa ja jostain syystä, tämän sanottiin aiheuttavan 64-bittinen versio. (Mikä minulla on) Sanottiin myös, että 32-bittisessä versiossa tätä jäätymistä ei ole, mutta mitä vielä. Jäätyi ihan samalla tavalla. (Tosin myöhemmin.)

    Tämmöstä ongelmaa minulla ei ole KOSKAAN aikaisemmin missään ohjelmassa yms. ollut. Ensimmäinen kerta ikinä.

    Joten mikä neuvoksi? Minusta nuo ongelmat viittaisivat äänikortin kaatumiseen. Ja se kun on integroituna emolevyyn niin taitaa mennä solmuun koko laitos. (Enhän minä mistään mitään tiedä, mutta maalaisjärjellä näin ajattelisin)

    Apua kiitos.
     
    Viimeksi muokattu: 18.03.2014
  2.  
  3. stalacave

    stalacave Regular member

    Liittynyt:
    10.04.2010
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Mulla ei oo jäätyny ton pluginin takii FL Studio ikinä, en osaa oikeestaan hirveesti auttaa mutta kato nyt ensimmäiseks mitä VST instrumentteja oot viimeks asennellu, se ei välttämättä oo toi plugini joka jäädyttää koko laitoksen.

    Mulla siis myös FL Studio 11 ja Fabfilter plugarit toiminu ongelmitta.
     
  4. Glyxis

    Glyxis Member

    Liittynyt:
    18.02.2014
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä on. Se on ainoa plugini minkä olen tuohon 11 versioon ladannut. Tätä aikaisemmin toiminut niin kuin pitääkin.
    Joku neuvo myös laittamaan wrapping settingseistä "bridged" moden päälle. Ei tämäkään auttanut.

    Mitään muita muutoksia en ole tähän versioon tehnyt. 9 versio, mitä aikaisemmin käytin, toimii normaalisti.
     
    Viimeksi muokattu: 19.03.2014
  5. faggotti

    faggotti Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2015
    Viestejä:
    150
    Kiitokset:
    34
    Pisteet:
    38
    Miksi käyttää plugareita, kun fryityssä on mainio mikseri sekä kolmitaajuus kompura jo valmiina?
     

Jaa tämä sivu