1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Eurosport Player ongelmia

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi njoo 25.04.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. njoo

    njoo Member

    Liittynyt:
    25.04.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eurosport Player olisi muuten ihan ok paketti mutta mulla sen videot joko pysähtyy taikka alkaa puskuroimaan ihan liian usein ja palvelun käyttäminen ei ole mukavaa. Systeemi käyttää MS Silverlightiä.

    Mulla on käyttiksenä Win 7, nettini nopeus on 24 M joten luulisin että kokoonpanooni homma ei kaadu. Olen käyttänyt Eurosport Playeria sekä IE8, Firefox että Google Chrome selaimilla ja ongelma on samantyyppinen kaikkien noiden kanssa. Myöskään Ccleanerin ajaminen / koneen buuttaus ei auta.

    Jotenkin en usko että selaimen vaihtaminen auttaisi. Suurimman osan nettividoista kanssa pärjään ongelmitta: esim Ylen livelähetysten seuraaminen onnistuu ihan hyvin, ongelmia tulee vasta sitten kun samainen Ylen livelähetys siirretään nauhoituksena Areenalle, niiden toisto ei tahdo onnistua mutta uskoisin tämän ongelman olevan Ylen päässä ja tähän en kysele korjausta, pikemminkin kerron sen että muutoin yleensä pystyn katselemaan nettivideoita. Jos ongelmaani on olemassa ratkaisu, uskoisin sen olevan jonkun jutun asennus taikka jonkun jo asennetun poisto. Osaisiko joku auttaa, kiinnostaisi kuulla siitäkin että miten muut ovat pärjäilleet Eurosport Playerin kanssa?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu