Eli yritin asentaa emolevyn ajureita mukana tulleelta levyltä mutta kun painan (run) Tulee teksti (Xpress Install does not support this version of windows) Eli pitäiskö minun päivittää windows? Ja toinen ongelma on että jos minun pitää päivittää windows miten päivitän sen koska en pääse koneellani nettiin ennen kuin asennan emolevyn ajurit. Pystyn lataamaan windowsin pävitysken toisella koneella jos se on mahdollista.
Sain ladattua ja nyt netti toimii. Osaisitko sanoa miksi en voi jakaa puhelimestani nettiä koneeseen pitääkö ladata erikseen ajurit siihen?
Wlan-kortin (tms) tarvii kone että wi-fi toimii, jotkut puhelimet kuten iphone voi jakaa netin usb-piuhan kautta.
Onko toisessa koneessa asennettu jokin Huawein oma ohjelmisto. Itsellä samsungin android-puhelin ja piti muistaakseni asentaa sampan oma ohjelmisto(samsung kies) jonka mukana tuli jotkut ajurit. Sitten pystyi jakamaan yhteyden usb:n kautta.
Olis toinenki kysymys. Miten saan äänet toimimaan eivät tosiaan toimi nyt ja olen jotain ääni ajureita asennellut mutta ei kuulu mitään eikä asetuksissakaan näy muutakun näytön kaiuttimet
Eihän puhelin ole storage modessa? Toimii siis silloin vain massamuistina. Täältä saa ajurit, mut omalla vastuulla. Kai ne pitäis asentua automaattisesti windows-ympäristössä kun puhelimen kytkee usb:hen. https://androidmtk.com/download-huawei-usb-drivers
Kerroppa komponentit mitä koneessa on. Samala voit kertoa minkälaiset kaiuttimet sullon ja miten ne on kytketty
Emolevy on Gigabyte Ga-Z170 Gaming K3 ja kuulokkeet HyperX Cloud ja 3,5mm kiinnikkeillä on koneessa kiinni
Eessä vai takana kiinni? Jos eessä niin onko äänipaneelin johdot veetty emolle? Ootko koittanu takana vihreästä portista ääniä? Kerro mitä kaikkee oot tehny, joskus ajureiden jälkeen pitää kone käynnistää uusiks että laite toimii oikein
Eestä oon laittanu kiinni en ole vielä kokeillu takaa koneen oon käynnistäny jo ajureitten asentamisen jälkeen
Onko ne kaikki mahdolliset adapterit kytketty oikein ohjekirjan kuvien mukaan... Siellä on näköjään kaikenlaista jatkoa ja boxia