1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

duox2 juottaminen

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi digirama 04.12.2004.

  1. digirama

    digirama Member

    Liittynyt:
    04.10.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tollasta piiriä pitäisi juottaa xboksiin (xboksin versio 1.6), mutta jossakin ohjeissa näytetään että piikkirimasta pitäisi katkaista 2 piikkiä pois ja toisissa ei puhuta siitä mitään. Mitenkäs olette menetelleet, katkaisseet piikkirimasta ne kaksi piikkiä vai jättäneet katkaisematta? Mitä tuo vaikuttaa jos jättää katkaisematta? Kiitoksia etukäteen
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse piikkirimasta ei katkaista mitään vaan vastakappaleesta joka tulee itse modiin.
    Niille kun ei löydy reikiä modista.
     
  4. PotilasX

    PotilasX Guest

    Itse nypin perinteisesti DuoX 2 mukana tulevasta piikkirimasta 3 turhaa piikkiä irti (irtoo helposti pihdeillä nyppäsemällä).
     
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse en menisi niitä nyppimään ainuttakaan.
    Koska ensinnäkin sille ei löydy järkevää syytä ja toisekseen nämä "turhatpiikit" saattavat olla ehkä jossain vaiheessa tarpeellisia esim modin vaihdon yhteydessä.
     
  6. PotilasX

    PotilasX Guest

    'Turhanpiikin' nyppääminen irti on eri asia kuin piikin katkaiseminen, sillä sen voi painaa piikkirimaan takaisin modinvaihdon yhteydessä, mikäli nyt tarvetta ylipäänsä vaihtamiseen on.. ;)
     
  7. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kaikkihan on mahdollista. Tosin miksi tehdä turhaa hommaa?
    Kun tyhmästä päästä kärsii yleensä koko ruumis.
     
  8. JaspaJami

    JaspaJami Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    720
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä mitä PotilaX tarkoitti nyppimisellä, tai kummasta nyppii, mutta itse ainakin nypin ne siitä piriin juotettavasta "vastakappaleesta" irti ne turhat pinnit.
     
  9. digirama

    digirama Member

    Liittynyt:
    04.10.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, tuli huomattua itsekin juotettaessa että miten homma toimii! Ja hyvinhän tuo toimii nyt, nou problems! :)
     
  10. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu siitähän on kaksi pakkoki nyppiä tai edes poikkasta, jotta sen ylipäätään pystyy asettaa paikalleen.
    Mutta itse piikirimasta ei kannata ainuttakaan piikkiä ottaa 1.6 koneissa ja 1.0-1.5 koneissa vain se yksi jolle ei ole vastaavaa reikää.
     
  11. samurai3

    samurai3 Member

    Liittynyt:
    04.10.2008
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nostetaampas tämmönen 6 vuotta vanha aihe takaisin =). Eli siis-->

    Meinasin tilata tuommosen Duox2 modpiirin ja laittaa sen boxiin kiinni. Tuli vastaan kolme erillaista tapaa johdoilla,piikkirimalla ja pikajuotosmenetelmällä. Tuota viimistä tapaa harkitsin sillä siinä ei tarvi ottaa emolevyä irti.
    Sillä senhän saa helposti juotettua kiinni modpiirin reiistä kiinni xbox:in emolevyyn.
     
  12. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Tavan saat valita itse, mutta joka tapauksessa emolevy kanttattaa irroittaa. Siinä menee kokonaiset 2 minuuttia kun ottaa muutaman ruuvin ja liittimen irti. Kolvaaminen on tuolloin helpompaa koska tilaa on enemmän.

    PS: Linkkisi ei toimi (poista piste JPG:n perästä)
     

Jaa tämä sivu