1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DivxFinland vs. XvidSubs

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Bentso 19.01.2007.

  1. diaaaa

    diaaaa Member

    Liittynyt:
    28.02.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No sä rupesit puhumaan jostain XS:n uudesta servusta. Kai mä nyt oletan että jossain hommissa siellä oot. Kannattaisi ehkä itse miettiä mitä kirjoitat.
     
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli siis jos reggaa foorumille ja lukee sieltä jutun niin kaikki automaattisesti olettavat minun olevan admin tai vastaava.
    Eli seuraavaksi mietin kahdesti ennen kuin kerron ihmisille että apua on tulossa uuden serverin muodossa :D Ei näin, mietihän itse mitä puhut...
     
  4. diaaaa

    diaaaa Member

    Liittynyt:
    28.02.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No kannattaisi varmaan heti mainita tietolähteesi. Joten mietihän miten asiasi esität ;-)
     
  5. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No tietolähteeni on edelleen XvidSubs, huomasit näköjään itsekin olevasi aika lailla hukassa, lopetataas sitten.
     
  6. diaaaa

    diaaaa Member

    Liittynyt:
    28.02.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Et sä sitä maininnut ensimmäisessä viestissä. Äläs nyt, väittelyhän on hauskaa :)
     
  7. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Selvä, sitä ei tarvitse mainita, jos joku haluaa tietää sen voin kertoa. Näin vältytään väärinymmärryksiltä eikä minulta kulu energiaa turhanpäiväiseen näpyttelyyn esimerkiksi tähän, kun avataan se suu kirjaimia näpyttämällä ja kysytään että mistäs tämä tieto on peräisin eikä oleteta sitä mitä itse luulisi sen tarkoittavan.
     
  8. diaaaa

    diaaaa Member

    Liittynyt:
    28.02.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No säästäisitpä muiltakin sitten sen näpyttelyn, kun viisainta olisi mainita yksinkertaisesti heti, että "luinpa tuolta foorumilta...". Tai sitten vain yrittää muotoilla se asia niin, ettei mitään jää arvailujen varaan, koska et voi myöskään olettaa, että jokainen ymmärtää mitä olet tarkoittanut.

    (Enkä mä edes välttämättä luullut, että olet joku admini. Kunhan nyt quotesin sun viestin, siinäkin toivossa, että joku admini saattaisi lukea.)
     
  9. aksu67

    aksu67 Member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tiizt.en malttanu olla ottamatta osaa tähän väittelyyn.kyllä joku on hyvä provosoimaan.nyt ehkä olis käyttäjien kannalta jees yyasoppari.ongelmia on molemmilla,yhteis työllä saatas ehkä ratkastua.
     
  10. Sampomies

    Sampomies Member

    Liittynyt:
    19.03.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hauskaa seurata, miten tämä aihe nostattaa tunteita. Tämähän on kuin vaikkapa jääkiekkojoukkueen kannattaminen. Joku kannattaa yhtä joukkuetta, toinen toista ja kolmas katsoo jääkiekkoa ihan vain pelin takia huolimatta, mitkä joukkueet pelaavat. Selvästi kuitenkin tekemällemme työlle on tilausta.

    Noita kyselyitä paikkojen yhdistämisestä tulee tasaisin väliajoin. Kenen etu se sitten olisi, että paikat yhdistettäisiin? Kun molemmissa paikoissa suomennetaan samat tekstit, pääsee kyseistä tuotosta suomentamaan tuplamäärä ihmisiä. Jos siis ajatellaan niin, että ihmiset suomentavat halusta oppia kieltä tai suomentamisen ilosta tai muuta vastaavaa.

    Toki tekstejä varmaan syntyisi jonkin verran enemmän, jos ei suomennettaisi samoja tekstejä eri paikoissa. Se taas on kuitenkin etu ainoastaan teille, jotka vain käytte lataamassa tekstit. Vaikka tarjoammekin teille tekstejä ladattavaksi, se ei tarkoita että olisimme olemassa vain täyttääksemme teidän tarpeenne.

    Tietenkään asia ei ole aivan noin mustavalkoinen ja yhdistämistähän on yritetty. Molemmilla osapuolilla on asiasta omat näkemyksensä ja en ala sitä ruotimaan. Ainakin tällä hetkellä tilanne on kuitenkin se, että yhdistyminen ei ole kovinkaan todennäköistä.
     
  11. Arskala

    Arskala Member

    Liittynyt:
    18.04.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 18.04.2007

Jaa tämä sivu