1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboksi ei tallenna kun se ei ole päällä

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi cano2 14.08.2012.

  1. cano2

    cano2 Member

    Liittynyt:
    14.08.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on finnsatin kaapeli digiboksi. Se alkaa kyllä tallentamaan ohjelmaa silloinkin kun se ei ole päällä, mutta se vaatii sen että boksi on käynnistetty sen päivän aikana! Jos siis lähden esimerkiksi perjantaina pois kotoa, ja olen ohjelmoinut jonkun lauantaina tulevan ohjelman, niin ohjelma ei ole kuitenkaan tallentunut! Enkä keksi muuta syytä kuin sen että sitä ei ole kukaan käynnistänyt sen päivän aikana.

    Onko minulla siis joku asetus väärin, vai onko boksissa vikaa ?
     
  2.  
  3. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Mitäpä, jos antaisit boxin olla aina vaan virta päällä ja sammuttaisit ainoastaan television! Itse olen laittanut boxin töpselin päälle tarralapun: "EI SAA IRROITTAA!", jotta vaimo ei vahingossakaan sammuttaisi boxia!
    Siispä se on aina päällä, ja nauhoittaa silloin, kun pitääkin, jopa viikoittain toistuvasti ohjelmoidut (sarjoja) tallennukset!
    Yst.terveisin OlliJulle
     
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    ei ihan normaalilta kuullosta. Kokeile tehdasasetusten palautusta. Jos ei auta, niin sitten vaikka firmiksen päivitystä.
     
  5. cano2

    cano2 Member

    Liittynyt:
    14.08.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onhan tuo päällä pitäminen tietenkin jonkinlainen ratkaisu.. mutta luulis olevan joku parempikin vaihtoehto. on kuitenkin aika pelottavaa jättää digiboksi päälle kun lähtee viikon reissulle...
     
  6. Rubertti

    Rubertti Regular member

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    581
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Onko kello ihan ajassaan?
     
  7. cano2

    cano2 Member

    Liittynyt:
    14.08.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On, kyllä se arkena tallentaa kaikki ajastetut ohjelmat jne.
     
  8. specio

    specio Member

    Liittynyt:
    31.10.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikäs siinä pelottaa?
    Onhan se digiboxi kuitenkin päällä, kun siinä valot palaa etkä töpseliä ole pois ottanut? Jos virtalähde kärähtää, se kärähtää riippumatta oliko se standby/ON -tilassa.
     

Jaa tämä sivu