1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CONAX AUKI SAMSUNG 9500 viaci

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi kukkeli 01.11.2003.

  1. eeros

    eeros Guest

    No Penaahan pitää kiittää tehtiin töitä ja onnistuttiin,en kyllä ilman Penan apua olisi onnoistunut olin vain niin hätäinen niinkuin aina,muijakin on sanonut sen.
     
  2.  
  3. satama

    satama Guest

    Kiitos kuuluu sille joka sen ansaitsee,toinen auttaa toinen heittää herjaa suurena tietäjänä yleensä se jää huulenheitoksi tuo tietämys.
    onko suomenkielisiä tämänaiheisia keskustelu-palstoja muita jos on voisiko joku antaa niistä vinkkejä.
     
  4. repsu

    repsu Member

    Liittynyt:
    20.06.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menee kysymys aiheen ohi mutta menköön ;),saako kanalplussan maanpäälliset lähetykset näkyviin jollain funcardilla tai vastaavalla? laitteena Saloran uusi T-620HD ,kiitoksia etukäteen vastauksesta.
     
    Viimeksi muokattu: 20.06.2004
  5. satama

    satama Guest

    JUJUU
     
  6. Pena33

    Pena33 Guest

    Kuka on saanut Foncardilla Canal+:sat näkymää?
    Mahtaa olla melko nero.
     
  7. repsu

    repsu Member

    Liittynyt:
    20.06.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Millaisen kortin ja ohjelmointilaitteen tarvin että maanpäällisellä onnistuu?laitteessa on joku valmius conaxille,eli pelkkä kortti riittää ,ei modulia tarvi? jos täällä kertominen laitonta niin laittakaa vaikka mun mailiin, rambi15@hotmail.com ,kiitos!
     
  8. satama

    satama Guest

    taas tuli noita neroja vastauksia kysyjä kun ei tienyt mitä korttia pitää käyttää voihan sitä vastailla kunnollakin tai jättää kokonaan tekemättä sen menkää Ruotsin ,Tanskan ,Venäjän,muiden euroopanmaiden listoille kyllä siellä saa kunnon vastauksia,mutta siellähän tiedetäänkin jotain asioista missä myös kooditkin puretaan toiset vain käyttävät heidän työtään ja viisastelevat kyselijöille
     
  9. Pena33

    Pena33 Guest

    No mitä toi JUJUU sitten tarkoittaa?
     
  10. gndel

    gndel Member

    Liittynyt:
    28.04.2003
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi kaikille. Onko kellään ollut samallaisia onkelmia Infinity USB Phoenix kanssa kun käyttää M2 korttia?? Mulle tulee vain Wrong ATR received ilmoitus, mutta kyllä tita kortti pelaa?? Olisko viisaita paikalla?

    T: GNDEL
     
  11. Pena33

    Pena33 Guest

    Phonix 3,58 asento Mll haamu ja merirosvo ei muuta.Ei samalla lailla kun Tittiä
     
  12. username6

    username6 Member

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos tulee Wrong ATR niin aja vanhempi M2 päivitys ekaksi (esim viimekuun) ja senjälkeen uudempi. Uudessa M2 filussa on päivitys os:ään joka saattaa temppuilla
     
  13. gndel

    gndel Member

    Liittynyt:
    28.04.2003
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vain sain homman pelaamaan ajamalla vanhan ohjelman ensin....
     
  14. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    conax vaihtaa salusta joka tiistai,mutta onneksi M2 kortilla näkyy alle tunninpäästä taas nuo(viimeksi alta 7min ja uudet fileet oli jo jaossa netissä),oli mulla virallinenkin kortti mutta pistin postissa meneen perjantaina pois lopetin tilauksen kun hinta/laatu ei lyö kättä ,eli 28e/kk käyn leffassa 6x ja conaksilla et kuukaudessa 6xuutta leffaa näe,pelkkiä uusintoja kuukaudesta toiseen tulee niin ei ole järkeä tollasia hintoja maksaa tyhjästä,käynpähän elokuvissa nyt useammin kunnon leffoja sentään eikä 3-4kk samoja pyörityksiä katsella.
     
  15. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    myyn itse suunnittelemani ja tekemäni phoenix ohjelmointilaitteen(vastaa usb,infinity phoenixia)
    halvemmalla kuin halvin infinity,eli itse tekemällä(juotat komponentit kiinni)ni saat tit,M2 korteille ohjelmointilaitteen,15e piirilevy+kortinlukija.itse hommaat luettelon mukaiset vastukset+condensaattorit ja juottelet paikoilleen ,halvemmalla et toimivaa saa.
    testeissä lukee/kirjoittaa puhelimien simm,korteille,tit,M2,kaikki iso 5786 (tml,olikaan numerot),mukaisia kortteja lukee/kirjoittaa.
    faktana näihin jaa jaa juttuihin sanoisin että sat+terrestial aukeaa titaniumilla ja M2 korteilla koska vain,pois lukien noksun koneet ne vaatii kikkailua kun eivät noksut toimi muutoinkaan kunnolla koskaan,M2 suosituin kun uudet keyt heti saatavilla toot,fi myy kortit kohtuudella ellei saksaan halua tilauksiaan pistää.ohjelmat netissä joka paikassa satdude,stopstop,slovak upload,,,,jkf-forum,kymeniä muitakin sivuja on ja jatkuvasti uusia tulee.hakuja vaan googleilua sat sivuille ni alkaa tietoa karttumaan,ei kukaan ole seppä syntyessään mutta kaikki oppii kunhan haluja riittää.
    itse kun hakee ei ole riitaa ja turha noita täällä on märehtiä,menee oikeille forumeille missä asioista puhutaan suoraan ja rehellisesti oikeilla nimillään eikä näillä ns,himpunhamppu forumeilla missä kaikki tuntuu tietävän kaiken ja näköjään kukaan ei mitään :D
     
  16. TS65

    TS65 Guest

    masaV Mitäs sieniä sinä oot popsinu näin iltapäivästä.
    Vedäppä happea välillä ja jatka sitten uudestaan.
     
  17. gndel

    gndel Member

    Liittynyt:
    28.04.2003
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi.. Mahtaako Masav sun laitteessa USB liitäntää?? Vaiko toimiiko se sähkön syöttö pattereilla? On mullakin yksi kytkentä joka vastaa samaa laitetta mutta en ole kerennyt testaamaan.. osat maksaa kuitenkin 20-30 euroa?? T: Rakentelia GNDEL
     
  18. karle

    karle Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ei oo USB:tä, tarvitsee Phoenix ulkoisen jännitelähteen.
     
  19. eeros

    eeros Guest

    No tossahan sitä tiistaita on ja yhtä tuntia,eipä ne aina aukea kuin elokuvissa.
     
  20. R:nen

    R:nen Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kysyisin vielä vähän aiheen vierestä eli onko sammyllä mahdollista katsoa seca 2 kanavia (lähinnä sky Italiaa ja vastaavia) ei ainakaan mulla onnistu.
    Emu on kai 4.6 mutta siinä taitaa olla vain seca1 vai oonko ihan väärässä.
     
  21. rohroh

    rohroh Member

    Liittynyt:
    11.01.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllä pystyy titanium tmb 2.2 emusta en tiedä.
     

Jaa tämä sivu