1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Club 3D vs. Shappire

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ResoNas 09.06.2004.

  1. ResoNas

    ResoNas Guest

    No niin... Kumpi kannattaa ostaa SAPPHIRE R9600 XT 128 MB FIREBLADE vai CLUB 3D R9600 XT 128MB VGA+DVI-I+TV? Hinta eroo ei oo paljoo.
     
  2.  
  3. extralow

    extralow Active member

    Liittynyt:
    25.05.2003
    Viestejä:
    1,493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ihan samat kortithan noi on sapphiree jotkut pitää laadukkaampana mutta minä en siihen usko.
    Itsellä sapphire radeon 9600 XT 256 M.
    Ps.ainakin sapphirellä tulee mukana kortti HL2:sta varten.
     
  4. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa tarkistaa saako tuon Sapphiren mukana Half-life 2:n. Muistaakseni niillä oli ainakin aiemmin keväällä se paketissa mukana.

    Club3D:llä ei juurikaan ekstroja ole paketissa mukana.
     
  5. smirk

    smirk Regular member

    Liittynyt:
    17.03.2004
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oman Sapphire 9600 XT ultimateni mukana tuli ainakin viel eilen HL2 ja Tomb Raider: Angel of Darkness...
     
  6. ResoNas

    ResoNas Guest

    Mistä ja millä hinnalla?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.06.2004
  7. ResoNas

    ResoNas Guest

    Taidanpa ostaa tän kortin ku tulee kaapelit mukana SAPPHIRE R9600 XT 128 MB FIREBLADE.
     
  8. smirk

    smirk Regular member

    Liittynyt:
    17.03.2004
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ResoNas mitkä kaapelit ?

    Ja toi Saphiren Ultimate on Bdogissa 217,xx, mukana tulee nuo pelit (en ole viel kokeillut) ja S-Video piuha ja toinen TV-Out, sekä adapteri toiselle VGA näytölle, että tolle toiselle TV-out:lle ku tossa ei ole ku S-Video.

    EDIT:
    Siis toi toinen on sellainen keltainen olikos nyt RCA tai jotain - ei voi muistaa.
     
    Viimeksi muokattu: 10.06.2004
  9. ResoNas

    ResoNas Guest

    Siis nämä: "DVI-VGA-adapteri toiselle VGA-näytölle, Svideo- ja komposiittikaapelit sekä Svideo-komposiittiadapteri." Ultimatee en oo ostamassa ku siinä on passiivinen jäähdytys, lisäksi se on aika hintava.
     
  10. smirk

    smirk Regular member

    Liittynyt:
    17.03.2004
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tottahan tuo on se maksaa kyl aika ison rahan. Itse pidän tuosta passiivisesta jäähdytyksestä, kun en rupea kellottamaan ainakaan ennen, kuin takuu mennyt ja kone rupeaa hyytyyn pelatessa... siihen asti tuo passiivinen luultavasti riittää ja jos ei niin silloin on ollut valmistajan virhe ja saa viedä takuuseen.

    Passiivinen laski koneen melutasoo aikas reippaasti.

    Nuo lisäpalikat ja johdot taitaapi löytyä kaikista Sapphiren pakkauksist.
     
    Viimeksi muokattu: 10.06.2004
  11. ResoNas

    ResoNas Guest

    No ei se firebladekään oo kovin äänekäs ja senkin saa varmasti vaimennettua hyvällä kotelolla.

    Nimenomaan juuri siksi ostan Sapphiren kortin, enkä Club-3D:tä.
     
  12. smirk

    smirk Regular member

    Liittynyt:
    17.03.2004
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen itse tyytyväinen ostokseeni ja Sapphireen, mutta katsotaan sitten miten tyytyväinen olen kun kone toimii ja tuota pääsee kokeilemaan. :p
     

Jaa tämä sivu