1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CDex 1.70 ei tallenna enkooderin asetuksia

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tiger25 31.07.2014.

  1. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Kokeilin tuossa päivittää CDex -rippausohjelman uusimpaan 1.70 -versioonsa ja huomasin oudon seikan. Enkooderin asetukset eivät tallennu ollenkaan, ja ohjelma käyttää rippauksessa oletusasetuksia. Muutan asetukset, ja painan OK poistuakseni asetusikkunasta. Kun seuraavan kerran menen takaisin katsomaan asetuksia, ovat ne palanneet oletusasetuksille. Mistähän tässä on nyt kyse? Pitäisikö minun ajaa ohjelma järjestelmänvalvojana, että se toimii?

    Olen yrittänyt uudelleenasennusta ja asennuspaketin uudelleenlatausta eri paikasta(toisella kertaa latasin download.fistä), mutta ongelma esiintyy molemmilla asennuspaketeilla.

    Lisäksi 1.70n asennusohjelma ei luo työpöydälle automaattisesti käynnistyskuvaketta. Tämä on kuitenkin pikkuvika sen rinnalla että enkooderin asetukset eivät tallennu. Ohjelmaa ei voi käyttää kunnolla rippaamiseen jos asetuksia ei voi tallentaa.

    Manittakoon että vanhempi 1.51 toimii täydellisesti, asetukset jäävät muistiin ja pysyvät ellen itse mene muttamaan niitä.

    Käyttiksenä Windows 8, ja koneeni speksit ovat sigussani.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,093
    Kiitokset:
    1,207
    Pisteet:
    243

Jaa tämä sivu