1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

booxTV ja iPhone

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Davinci80 31.10.2010.

  1. Davinci80

    Davinci80 Member

    Liittynyt:
    08.03.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    booxTV näkyy olevan korkealla App Storen sovelluslistoilla. Onko täällä kellään kokemuksia sovelluksesta iPhonessa tai iPod Touchissa? Itse olen ollut palvelun vannoutunut käyttäjä Nokian puhelimilla tähän asti, mutta nyt vähän houkuttaisi siirtyminen iPhoneen, etenkin kun boox on saatavilla...
     
  2.  
  3. vuables

    vuables Member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ollut viikon verran käytösssä. Toimii loistavasti.
     
  4. 2bdecided

    2bdecided Member

    Liittynyt:
    14.03.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep, itsekin käyttänyt jo pari viikkoa, ja toimii kyllä tosi hyvin. Live lähetykset lähtee tosi nopeasti, mutta näitä saisi tulla kyllö lisää. Nyt tarttee vielä Slingboxia, jos haluaa livenä katsoa muita kuin ylen kanavia (äänitysten puolesta ei enää k.o. boxia tarttisi). Ihan mielellään jättäisi jo nämä hardispurkit taakseen, kun homman voi tehdä näin näppärästi pelkällä luurillakin. Äänityksetkin tässä toimii tosi näppärästi, ja muistaa hyvin haut ja mihin ohjelmissa jäi, niin on helppo katsoa "pätkissä". 3G tuki nauhoitustenkin kanssa saisi toki olla, mutta hyvin tällä pärjää näinkin.
     
  5. Automic

    Automic Member

    Liittynyt:
    17.05.2010
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mullakin on ollut se kohta sen ilmasen lisenssin loppuu. On kyllä hyvä ^^ suosittelen
     
  6. haukionkala

    haukionkala Member

    Liittynyt:
    27.12.2010
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jep suositeltava ohjelma! Itse ns "imutin" ohjelmia että pystyi katsomaan ilmnan wlania, käteväää!
     
  7. toope

    toope Regular member

    Liittynyt:
    28.04.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todella pätevä ohjelma. Käyttö saa jäädä tohon kokeiluaikaan ellei muutkin kanavat ala näkymään. Miksiköhän muuten Mtv3, Nelonen ja Sub ei ole mukana ohjelmassa.
     

Jaa tämä sivu