1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Automatisoitu tehtävä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Harppi 19.11.2015.

  1. Harppi

    Harppi Member

    Liittynyt:
    23.11.2010
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyisikö ratkaisua seuraavanlaiseen tilanteeseen: Kun Firefox kaatuu, haluaisin että se palaisi automaattisesti uudestaan keskenjääneeseen sessioon. Nythän kaatuessa tulee kaatumisilmoitus, ja sessiota jatkaakseen täytyy valita kyseinen vaihtohto. Haluaisin siis tämän tapahtuvan automaattisesti. En googlamalla löytänyt valmista ohjelmaa joka tässä auttaisi. Ilmeisesti ajoitetuilla tehtävillä voisi homman ratkaista? Ei ole minkäälaista kokemusta tällaisista automaatti-komennoista, joten apua tarvittaisiin. Tai jos löytyy jokin muu ratkaisu, niin kertokaa!
     
  2.  
  3. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Firefoxista löytyy kyseinen ominaisuus ihan sisäänrakennettuna.

    Preferences -> Startup -> When firefox starts, show my windows and tabs from last time
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Hieman asian ulkopuolelta, mutta kuitenkin siihen oleellisesti liittyen: tuohon valintaan sisältyy ilmeinen tietoturvariski, jos samaa konetta voi käyttää joku muukin.
     
  5. Harppi

    Harppi Member

    Liittynyt:
    23.11.2010
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tarkoittanut tätä, vaan tilannetta jossa olen vaikka itse poissa koneelta ja Firefox kaatuu, jolloin haluaisin sen käynnistyvän uudestaan itsekseen, automaattisesti.

    Olin kyllä hieman huonosti asian ilmaissut aloitusviestissä, pahoittelut siitä.
     

Jaa tämä sivu