1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Arvelluttavaa tavaraa download.fi

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi rick79 26.11.2014.

  1. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    http://www.download.fi/jarjestelma/sekalaiset_jarjestelmatyokalut/wga-remover.cfm

    Jäin miettimään että miten "laillinen" softa on esim. tää?

    Serialit ja crackit on nou nou täällä ollu yleensä, samoin kuin kertominen miten kierretään suojaksia, ym... Mikä tekee sitten tästä laillisen? Huijaa winukan aidoksi, ja myös muistaakseni huijaa ainakin vanhemman officen aidoksi versioksi. Vai onko tää nyt sitä harmaata aluetta joka tuntuu venyvän jokaisen ihmisen kohalla eri ulottuvuuksiin.. veikkaan että jos ton removerin ois postannu jollekki warexp:n omistajalle suoraan niin ainakin varotuksen olis saanu, tai bannia...

    Mun mielestä jos ideana on pitää saitti puhtaana niin eikö se sillon lähde ihan saitin ylläpitäjistä? Vaikea enää puuttua käyttäjien neuvoihin, ym jos itse saitilla on enemmän tai vähemmän arvelluttavaa kamaa...

    Tää nyt perustuu ihan mun kokemuksiin koska ite oon vuonna pottu ja nakki käyttäny tätä kilkettä huijatakseni mikkisoftaa kun ei ollut varaa ostaa aitoja. (nyt eri tilanne ja kaikki aitoja).. Joten jos tän voi julkasta niin sillon pitäis olla ok laittaa jakoon myös "windows 8 permanent activator" ja "daz loader" joilla saa seiskasta ja kasista "aidon" nappia painamalla.
     
  2.  
  3. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    eikös tuo tänään ole lisätty vasta tänään?(ehkä joku aivopieru)
    täällä foorumilla on ollut erittäin tarkka politiikka noiden suhteen mitä itse seurannut, eli kuuluisi kategoriaan nounou.

    ps. kenenkään ei pitäisi enään XP:tä ajella sandboxin ulkopuolella kuitenkaan, poistaisin jo siitä syystä tuon pelkästään.
     
  4. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Sääntöjen mukaan pitäisi olla ihan ok (elokuvat/musiikki), mutta ohjelmissa tietty kiellettyä ja vain jos aletaan luomaan jotain omia softia.
    Ei se sitä tee. Jos Winkkaria ei ole aktivoitu ennen tuon käyttöä, niin 30 päivän/tms. jälkeen tulee varoitus että Windows pitää aktivoida ja käyttö on aika pitkälle estetty (nimim. muutaman XP koneen joskus nähnyt jossa tuo on ollut asennettuna, aktivointi on uskomattoman ihanaa kun tuota yrität saada poistettua ensin kun käyttis on lukittu).

    Jo olemassa olevista ohjelmistahan saa puhua (sallittua = Yleisluontoista keskustelua kopiointisuojausten murtamiseen käytetyistä, jo olemassaolevista ohjelmista ja niiden käyttötavoista ja ohjeista miten niitä käytetään). Linkkaaminen ohjelmiin tai niiden jakaminen on kiellettyä.

    E: Omasta mielestä tuon WGA removerin olisi voinut jättää lisäämättä download.fi ohjelmiin. Softa on ollut ja on edelleen 100% turha eikä sillä saa kun korkeintaan Windows XP asennuksen solmuun.
     
  5. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Tuota xp juttua en tienny että se vetää winukan juntturaan. Omat kokemukset tosissaan rajottuu officen kräkkäämiseen tällä (tai ainakin samannimisellä) softakikkareella.
     

Jaa tämä sivu