1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Artec t14 usb tikku

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Suhjo 10.10.2010.

  1. Suhjo

    Suhjo Member

    Liittynyt:
    27.01.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on tuollainen Artec T14 Mini Digital TV Stick. Ostin sen varmaan nelisen vuotta sitten. Ongelma on etten saa sitä toimimaan Windows 7 (64 bittinen) kanssa.

    Kun lyön tikun kiinni usb-liitäntään, tulee teksti että ajureita ei löydy. Digisovittimen valo ei syty missään vaiheessa. Ilmeisesti minun pitäisi siis ladata netistä uudet ajurit? Osaisiko joku kertoa mitkä ja miten käytännössä tulisi toimia.

    http://artectv.com/Service_e/nl/home/drivers.htm Tuolta noita ajureita löytyy, mutta euroalueelle löytyy vain win 7 32 bittisen ajurit.

    Mitä eroa tuolla T 14BR ja pelkällä T14 mallilla on?

    Jos joku osaa auttaa niin olisin todella kiitollinen!
     
  2.  
  3. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos en väärin muista, niin t14 ja t14br ovat sama tikku. BR version mukana vain tulee antenni ja kaukosäädin. Kannattanee kokeilla BR:n ajureilla.
     
  4. jkstone

    jkstone Guest

    Voi kuitenkin olla, että et saa ollenkaan 64-bittisiä ajureita. Tähän auttaa kuitenkin vaikka virtuaalikone, jos ei toista fyysistä ole saatavilla.
     
  5. micro2013

    micro2013 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2012
    Viestejä:
    1,248
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    58
    moro. mulla on toi T14BR digitv tikku ja asensin sen windows 7 ja xp järjestelmiin...

    asentuu ok mutta ei löydä mitään kanavia kummassakaan ympäristössä.

    olen tuota kerran kokeillut vuosi sitten xp:llä ja silloin toimi.

    käyttämätön on digitv tikku ja nyt ei sitten toimi millään..

    omalla surkealla anteenilla kokeilin....mikä avuksi?

    pitääkö vaan heittää roskikseen koko aparaatti?


    päästin aparaatin roskikseen....paiskasin betoniin ja levisi niin etten enää löytänyt kuin kuoret....siispä en enää sorru digi-tv tikkuihin...oli aikoinaan terratec digi kortti joka toimi aina...
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2012

Jaa tämä sivu