1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua!!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi TietämätönN 20.01.2017.

  1. TietämätönN

    TietämätönN Newbie

    Liittynyt:
    01.01.2017
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Apua!!!
    eli mun uus tietokoe asus cd11... ei tunnista mun näyttöä joka on Hp pavilion f1723 eli näytössä on virta ja töpselit on kiinni
     
  2.  
  3. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Olet tainnut tökätä näytön vga-johdon emolevyn liittimeen...

    edit. jos se on tällänen kone... piuha tuolla ylhäällä, näyttiksessä ei ole vga:ta...
    [​IMG]
     
  4. TietämätönN

    TietämätönN Newbie

    Liittynyt:
    01.01.2017
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    ei oo muuta paikkaa ja siinä lukee vga johon oon sen tökänny
     
  5. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Veikkaan, että biosissa on valinta joka ottaa erillisen pci-e näyttiksen ensisijaisesti käyttöön jos pci-e väylässä on joku kortti paikallaan, kuten tuossa nyt on.

    Eli tarvit adapterin tai paremman näytön... Tollasella raudalla suosittelisin jälkimmäistä...
     
    neferius kiitti tästä.
  6. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Hetkinen, nyt tärkee kysymys.
    Kato uusiks tota kuumiehen kuvaa, ja näät tossa kuvassa kaikkein alimmaiset portit. Noi missä 4 vaakapaikkaa (HDMI/DP), joiden alla harmaampi DVI paikka. Onko sulla tossa samassa kohtaa paikkoja, ei siis väliä mimmosia ne on, mutta onko tuossa kohtaa?

    Nimittäin mä epäilen että sulla on näytössä VGA piuha, mutta koneen näytönohjaimesta ei VGA paikkaa löydy, siksi oot tökänny sen emolevyn VGA porttiin.

    Samaa funtsin itse, esim toikin ois huomattavasti parempi
    https://www.systemastore.com/produc...ight+VGA/DVI/DP/USB&product_model=TEP_LA2306X
     
  7. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Jos ostat ton edellä linkatun näytön, niin joudut silti ostamaan dvi- tai displayport-kaapelin. Siinäkään ei tullut mukana kuin vga-piuha :)

    Edit. Riippuen siitä missä asustat voin antaa sinulle tollasen adapterin ilmaseksi tai kirjekuluja vastaan.
     
    Viimeksi muokattu: 21.01.2017

Jaa tämä sivu