1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua?

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi descfall 10.03.2012.

  1. descfall

    descfall Member

    Liittynyt:
    10.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli mulle kävi niin, että mun yhden tärkeän tiedostokansion kuvat yhtäkkiä vaan katosivat. Kansio on edelleen paikallaan mutta kuvat ovat kadonneet, tilalla on jotakin sekavia tiedostoja, mm. joitakin ihan muita kuvia. Roskakoriin eivät ole menneet, eivätkä myöskään muihin tietokoneen kansioihin, kaikki käyty läpi. Kuvista olin koonnut myös videon Windows Movie Makerillä. Kun yritän sitä toistaa, tulee teksti, että tarvittavaa pakkauksenhallintaa ei ole asennettu ja että video olisi luotu vanhemmalla Windows Media Playerillä, jota sitten yritin ladata, mutta tuli teksti, että mulla on jo se uudempi, eikä vanhaa siksi voida ladata. Voisiko tätä uudempaa versiota mahdollisesti poistaa? Olen yrittänyt jokaista vastaantulevaa pakkauksenhallintaa ladata, mutta mikään ei toimi. En ole todellakaan mikään tekniikkaihminen, enkä oikein ymmärrä tälläisistä, haluaisin vaan saada ne tiedostot takaisin! Toivottavasti en selittänyt liian sekavasti! :D Olis ihan mahtavaa saada edes jompikumpi näkyviin (video tai kuvat). Haluaisin siis kysyä, onkohan mitään enää tehtävissä?
     
  2.  
  3. Robustus

    Robustus Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2011
    Viestejä:
    792
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Millä ohjelmalla yrität avata niitä kuviasi? Esimerkiksi Gimpissä on käynyt joskus niin, että kuvia avatessa haettavaksi tiedostomuodoksi on epähuomiossa tullut .cfx tai joku muu hazardi tiedostomuoto, jolloin JPG-kuvat eivät tietenkään näy kansiossa. Laitapa hakuehdokaksi "kaikki tiedostot" tai .jpg, niin katotaan miten kävi.

    Jos olet oikea tietokonenörde, niin tällainen ohje tietysti loukkaa ja pyydän anteeksi, mutta koska en osaamistasoasi tiedä, niin kannattaa aloittaa yksinkertaisimmasta neuvosta.
     
  4. descfall

    descfall Member

    Liittynyt:
    10.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, joo mainitsinkin tossa etten todellakaan ole mikään tekniikkaihminen, joten arvostan mitä tahansa apua :D Pitääkin sitten kokeilla sun neuvoasi, kiitos siitä!
     

Jaa tämä sivu