1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ratkaistu Apua osien yhteensopivuuteen.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PaulWetz 16.04.2016.

  1. PaulWetz

    PaulWetz Newbie

    Liittynyt:
    16.04.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Hei olen saamassa kaverilta osia enkä ole varma ovatko ne yhteensopivia mun oman raudan kanssa.

    Mun emolevy on asuksen P7H55D-M PRO ja mä olen saamsaa uuden prossun Intel Core i5 2400 @ 3.10GHz. Onku kyseinen prossu yhteensopiva emolevyn kanssa?

    Toinen kysymys on että olen saamassa 2 2gigan ddr3 kampaa joista sen koneella kumpiki pyörii taajudella on 665mhz (speccy nimisne ohjelman mukaan) mulla itelläni on koneessa kiinni 2 2gigan ddr3 kampaa jotka speccyn mukaan pyörii 667mhz. Mulla on vielä 2 tyhjää paikkaa ddr kammoille ja tiedustelisin voinko laittaa noi kaverin kammat niihin ja toimiiko se niin että ne pyörii yhessa ja mun koneessa sitten on 8 gigaa ramia?

    Anteeksi jos on epä selvä ite en ole kovin taitava pc raudan kanssa ja arvostan suuresti jos saan neuvoja asian suhteen.

    Kiitos
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Prosessori on LGA1155 ja emo on LGA1156 kannalla, joten eivät sovi keskenään. Muistit ovat samanarvoiset ja pitäisi toimia yhdessä.
     
    PaulWetz kiitti tästä.
  4. PaulWetz

    PaulWetz Newbie

    Liittynyt:
    16.04.2016
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitos nopeasta vastauksesta.
     
  5. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223

Jaa tämä sivu