1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Apple iPad Air 2 bluetooth näppäimistö?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi kalle1986 22.12.2014.

  1. kalle1986

    kalle1986 Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2007
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei!

    Rupesin miettimään, että tarvitsen erillisen näppäimistön tulevaisuutta varten iPadilleni jotta voin kirjoitella nopeammin ja paremmin tekstinkäsittelyohjelmalla. Mutta mieleeni jyrähti, että käykö mikä tahansa langaton bluetooth näppäimistö iPadille vai täytyykö sen olla juuri suunniteltu kyseiselle laitteelle?

    Yritin etsiä Ebayn kautta näppäimistöä, mutta sieltä ei valitettavasti löytynyt "suomalaista" eli skandinavialaista näppäimistöä jossa olisi ollut "Å", "Ä" yms. kirjaimet.

    Olisiko teillä kenties joitain suosituksia?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kaikki Bluetooth-näppäimistöt kyllä toimivat. Eroa on kuitenkin esim. pikanäppäimissä ja muissa vastaavissa ominaisuuksissa.

    Itse olen käyttänyt Android-luurin kanssa tuollaista halpaa Deltaco-näppäimistöä, ja tyytyväinen olen ollut.
    http://www.deltaco.eu/fi/product/(TB-622)/DELTACO-langaton-mininäppäimistö-jossa--hiljaiset-näppäimet-Bluetooth-10m-valkoinen-hopea/

    Ebayltä löytyy aika nihkeästi skandinaavisen layoutin sisältäviä näppäimistöjä, joten se ei ole näppäimistöjen etsimiseen se paras palvelu.
     
  4. kalle1986

    kalle1986 Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2007
    Viestejä:
    122
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitoksia vastauksestasi! Todella halvalta näppäimistöltä vaikutta, joten se lähti tilaukseen. :)
     

Jaa tämä sivu