1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ampparit vs HIGH.FI vs rbot

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi dRD 01.06.2017.

  1. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Kilpailijanaapuri tuossa avasi oman "Amppareiden tappajansa" hekin, eli nyt Suomessa kisaa kolme uutiskeräintä samasta markkinasta..

    Kertokaas nyt mulle, mitäs kukainekin tekee hyvin - ja miten (meidän omistaman) HIGH.FI'n pitäisi parantua ja/tai pölliä ideoita muilta?
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,774
    Kiitokset:
    1,237
    Pisteet:
    223
    En itse käytä noista mitään kun katson uutiset suoraan eri medioiden omilta sivuilta. Mutta pikaisesti vilkaistuna näytti olevan kummallakin kilpailijalla "suosituimmat uutiset" valikko sivun reunassa. HIGH:FI:läkin on siinä twitter laatikko mutta se on huonompi kuin selkeästi näkyvä laatikko omine otsikoineen. Tähän toimintoon kilpailijoista poiketen voisi lisätä ominaisuuden jossa suosituimpia uutisia voi jakaa aihepiireittääin, tyyliin ulkomaat, viihde, urhelilu jne. En sitten tiedä kuinka pajon tuolle käyttöä olisi, mutta näin haluaisin jos itse käyttäisin palvelua.

    Sitten noihin osioihin voisi lisätä alaosioita. Ainakin ulkomaat osioon joko maakohtaisia, tai hieman karkeammin jaoteltuna maanosittain.

    Ilmeisesti ulkoaamalaisinn medioihin linkkaaminen ei ole mahdollista? Koska millään noista ei näytä niitä olevan
    Mutta jos se on mahdollista, ainakin ulkomanosioon olisi hyvä lisä jos olisi BBC, NHK tai vastaavia yleisradioita muualta ja vielä lisäksi rapakon takaa jokin media. Mitenkään lajemmin ei tarvinne kun ei varmasti kysyntäkänn näille järin suuri olisi, Se kuitenkin laajentaisi maailmankuvaa huomattavasti, vaikka olisikin vain pari mediaa sieltä täältä.
     
    Viimeksi muokattu: 01.06.2017

Jaa tämä sivu