1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma AllPlayer 8.2 tekstitys ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi cary 23.09.2018.

  1. cary

    cary Member

    Liittynyt:
    16.10.2001
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tekstitykset eivät toimi millään konstilla, ja olen koittanut kyllä kaikki mahdolliset jutut...onko jollakin samoja ongelmia ja saanut ratkaistuksi, sillä 8.0 versiossa toimivat kuten pitääkin.
     
  2.  
  3. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Mikäs siinä wanhemmassa versiossa sitten hänksöttää?

    Onko windows 10 käytössä? Tällöin voit käyttää pelitallenin ominaisuutta joka on sisäänrakennettuna käyttöjärjestelmään. Tämä vain vaihtoehtona.

    Löytyy asetuksista.
    upload_2018-9-23_12-1-42.

    Win+Alt+R -> kaappaa sen mitä näkyy kuvaruudulla. Itse tallennan tuolla toisinaan leffoja yms.
     
  4. cary

    cary Member

    Liittynyt:
    16.10.2001
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei mikään mutta päivitin uusimman version tosta video playerista, kun se on siitä jo riittävän kauan uikuttanut että uusi versio saatavilla uusin kodekein, mutta siihen loppui irto subien toiminta, joo on windows 10. ja mitenkä muuten tuo kuvan kaappailu ylipäätänsä liittyy elokuvian katsomiseen sekä niiden .sub/.srt tekstitysten toimivuuteen?? kun leffa ovat jo valmiiksi kiintolevyllä kuten ne subitkin niihin, eli ei ole niitä niiden lataus ongelmia enkä niitä verkon yli striimaile Ö-ö
     
  5. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Ahaa juu. Sorry, my bad. Taisin käsittää väärin ongelmasi.

    Mulla on VLC toistin toiminut ok kun aikoinaan tallensin eri formaateilla juttuja kiintolevylle koneessa. Myös kympin oma mediatoistin toiminut ok.
     

Jaa tämä sivu