1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Aion peli ei poistu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Willisukka 16.05.2014.

  1. Willisukka

    Willisukka Newbie

    Liittynyt:
    16.05.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Yritin ladata Aion peliä. Tein oman kansion Program fileen nimeltä Aion peli.
    Se miksi yritin poistaa koko tiedostoa oli se etten saanut peliä ladattua.

    Poistin pelin kohdasta ohjauspaneeli - ohjelmat - ohjelmat ja toiminnot
    Ohjelma näytti poistuvan normaalisti, mutta tämä hemmetin Aion peli kansio (jonka olin luonnut) jäi ja sen sisällä ovat tiedostot $patch$ ja tämän alla tiedosto 36

    Kun katsoin kansion ominaisuudet täydet käyttäjäoikeudet ovat jollakin luoja-omistajalla (tarkottaako tämä minua vai onko tämä luoja joku muu???) ja minulla itselläni. Yritin estää luojan käyttöoikeuksia, mutta en onnistunut. Minulta on evätty tämän kansion poistaminen.
    Suojausasetusvirhe
    Virhe asetettaessa suojaustietoja seuraavalle kohteelle.
    c/program files/Aion peli/$patch£/36 käyttö estetty

    Yritin poistaa Aion peli kansion manuaallisesti, mutta minulla ei ole järjestelmävalvojan oikeuksia vaikka olen koneen ainut käyttäjä ja koneen mukaan olen järjestelmänvavoja. Miten saan tämän tiedoston pois?

    Oon tosi huono näitten koneitten kanssa, joten jos joku osaisi neuvoa ihan rautalangasta väännettynä oisin tosi kiitollinen =)
     
  2.  
  3. J-lalli

    J-lalli Active member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    68
  4. Willisukka

    Willisukka Newbie

    Liittynyt:
    16.05.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitos,tuo ohjelma toimi.
    Sain ne hemmetin kansion ja tiedostot pois =)

    Kyllähän ne tiedostot yritti jotain vinkua, etteivät poistu ja ettei mulla ole niitä järjestelmävalvojan oikeuksia, mut ku yksitellen alko niitä ruksimaan niin sain ne nujerrettuu. =)
     

Jaa tämä sivu