1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AfterDawnClan

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rikama 23.01.2011.

  1. Milf_82

    Milf_82 Regular member

    Liittynyt:
    21.04.2010
    Viestejä:
    315
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näyttää vähän siltä että pelejä on kohta enemmän kuin pelaajia, joten mitä jos nyt ihan aluksi pysytään vain siinä BC2:ssa? Syksyllä tietenkin vaihdetaan Battlefield 3:een, mutta sitä ennen ei kannata ruveta kasaamaan jokaisen lempipeliä mukaan. Jos jotakin muuta peliä kuin BC2:sta on kuitenkin pelattava, niin ehkä kannattaa valita sellainen minkä lähes jokainen omistaa ja jota jokainen pelaa aktiivisesti. Itse en kannata paljon ehdoteltua Black Opsia, koska omistan sen vain PS3:lle ja mielestäni se on erittäin huono verrattuna esim. CoD 4:een.

    Ja mitä tuohon kotisivuhommaan tulee, niin ehkä sitten jos ruvetaan pelaamaan enemmän tosissaan ja aiotaan hankkia oma serveri, mutta muuten tämä threadi taitaa riittää :)


    E: Niin ja nimeni Steamissa on teamkiller992, ei teamkiller92.
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2011
  2.  
  3. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Liittynyt:
    05.12.2009
    Viestejä:
    675
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tietenkään jokaista peliä oteta, mutta tällä hetkellä moni on sitä mieltä että cod 4 pitäisi ottaa valikoimaan. 1.7 versiossa on todella paljon servuja, mutta vanhemmissa ei oletettavasti ole. Itse voisin periaatteessa ryhtyä cod 4 leaderiksi, mutta aika ei siihen oikeen riitä. Smanci mites sinä?

    PS: Itse latailin AlterIWnet mw2, kun kaverit halusivat, ja olen positiivisesti yllättynyt. pelissä on vähemmän koodareita kuin alkuperäisessä ja on vaihtoehdto servu listaan ja sitten siihen arvontaan. partya ei ole mahdollista, eikä ip:n laittoa, mutta servun nimen kertomalla kyllä löytyy. servuja on TODELLA paljon, ja alle 100 pingin servujakin on minulla satoja. Tämä on ilmainen joten jokainen pystyisi liittymään, mutta tässä on nyt vähän niin ja näin että onko tuo nyt laillinen vai ei...

    HUOM: AlterIWnet mp-systeemi on kokonaan uudelleen rakennettu! Serverit ovat alteriwnetin eikä liity mitenkään alkuperäisen servuihin. Sinäänsä Alter olisi paras vaihtoehto sillä jokainen voi sen saada? mitä on porukka mieltä, meneekö liian "laittomaksi"?

    Alter vai cod 4, vaiko molemmat (mutta aluksi ehkä kuitenkin vain toinen)
     
  4. Arzgahhh

    Arzgahhh Guest

    mulle lämpenis kanssa sydän kunnon cod 4 suomi porukalle! Voisko muuten joskus ottaa matsin BC2 vaikka muron claania vastaan? Ois kiva pelata joskus sillai leikkisästi tosissaan....
     
  5. henr1

    henr1 Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2008
    Viestejä:
    116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täältä myös ääni TF2:lle, mutta opiskelut vähän painaa päälle, joten leaderina en joutaisi olla..
     
  6. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu itelläkin CoD4 kyllä menis. Sain jopa servut näkymään. Itsellä kyllä aikaa riittäisi ainakin tällä hetkellä "leaderiksi" ja klaanien johtamisesta on kokemusta muutamalta vuodelta monista eri peleistä, lähinnä FPS. Tietenkin, jos nyt edes pääsen klaaniin :D
     
  7. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Liittynyt:
    05.12.2009
    Viestejä:
    675
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minkäkin olin mw2 klaanin johdossa, mutta nykyään ei aika oikeen riitä. no ehkä tuon alteriwnetin voi jättää, mutta eiköhän se cod 4 klaani laiteta pystyyn? pistän yv:tä jg:lle

    Itse ehdottamani leader ehdokkaat:

    Smanci
    ExE_96

    EDIT EDIT: En kyllä ehdikään millään tuohon leader hommaan, kun nyt on lähiviikoille niiiin paljon menoa, voin kyllä liittyä siihen ja silloin tällöin voin pelailla, mutta aikaa ei hirveästi ole. sori sekaannus
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2011
  8. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ps: 93 ei 96 :)

    Mutta siis joo, ainakin nyt tuota aikaa riittää jonkin verran, vaikkakin aina lukion koeviikoilla aika on hieman kortilla ja opiskelu syö sitä muutenkin. Kyllä mulla kuitenkin aikaa on sen verran, että asioita saan hoidettua ja pelailtua.
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2011
  9. Rikama

    Rikama Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    898
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, tuohon Cod neloseen voidaan laajentaa kun kerta näin paljon halukkaita.
    Itse en peliä omista, enkä tiedä ostanko.

    Ehdotteluja tuon porukan vetäjäksi otetaan ketjun kautta vastaan.
     
  10. Hanzki

    Hanzki Guest

    Rrraayyy... Surullista kun ei saatu mukavaa BO porukaa kasaa ku suosio näyttäs täällä olevan alhaalla :(
     
  11. Rikama

    Rikama Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    898
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tein World of Tanksiin Afterdawn-channelin. Salasana on radeon9600.
    Eli tuollakin klaanitoimintaa, tosin siellä ei voi lisätä tagia. Platoonitaisteluita meinasin lähinnä.
     
  12. juurdis

    juurdis Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toi world of tanks klaani kiinnostaa ja itse olen ainaski siinä mukana :)
     
    Viimeksi muokattu: 05.02.2011
  13. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuten jos on porukkaa jotka pelaa CoD 4:sta, niin lisätkää ainakin mut steamis, peliseura kelpaa aina ja onhan se mukavampi porukalla pelata kuin yksin.

    Steam: teurastaja191293
     
  14. Rikama

    Rikama Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    898
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laittakaa yyveetä vaikka minulle jos haluatte sen CoD4 porukan vetäjäksi.
     
  15. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Mitä leaderilta vaaditaan?
    Nimim. Kiinnostusmonokkeli
     
    Viimeksi muokattu: 05.02.2011
  16. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hoitaa uusien klaanilaisten recruitauksen ko. peliin, ylläpitää matseja ja sopii klaanilaisten kanssa peliajoista ja ilmoittaa meille uusista jäsenistä yms.
     
  17. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    CoD4 any1?
     
  18. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Itse omistan Modern warfare 2:n, Half-Life orange päkin ja tuon BC2:n näistä esitetyistä peleistä.

    ko. tapauksiin on mahdollista osallistua. Vaikkakin tuota codia ja TF2 etc pelejä ei tule juuri pelattuakaan.

    Miksi ihmeessä tuo claani tagi ei näy meikäläisellä allekirjoituksessa. Aivan sama liittääkö sen imageshackin kautta taikka muiden vastaavien välityksellä, se ei oikein toimi.

    Näkyy vähän aikaa ja sitten alle viikossa lopettaa toimimasta.

    edit: nyt taas toivottavasti näkyy kun uppas tuon kuvan uudestaan
     
    Viimeksi muokattu: 06.02.2011
  19. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, eli jos niitä CoD:sta innostuneita olisi, niin ottakaa ihmeessä yheyttä minuun tai Smanci:in, niin saadaan porukkaa mukaan.
     
  20. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös niitä CoD:sta kiinnostuneita nyt sitten olekkaan, vaikka aluksi sain vaikutelman, että moni muukin olisi kiinnostunut?
     
  21. WNBnorkin

    WNBnorkin Regular member

    Liittynyt:
    05.12.2009
    Viestejä:
    675
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllähän sitä kiinnostusta olisi, ja nyt nolottaa kun olin sitä niin hankkimassa, mutta nyt on yksinkertaisesti niin paljon kiireitä.
     

Jaa tämä sivu