1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AfterDawnClan

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Rikama 23.01.2011.

  1. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Samaa on huomattu. Kannoin aikani aDC tagia BF3:n puolella mutta ViT:n jälkeen huomasin, että "aktiivisimmat" pelaajat ovat sitten siinä. Itselle jäi Vi:stä mahtavat kokemukset vaikka harjoittelut takkusivatkin ja muutama peli meni kirjaimellisesti penkin alle.

    Aikanaan tuli pelattua se reilu 400h BFBC2:ta mutta koska en saanut koskaan sitä synkronoitua steamin kanssa, ei sitten tullut ikinä sitä klaanilaisten kanssa kokeiltua. Viimeisen puolen vuoden sisällä olen sitä pelannut ehkä maksimissaan 3 tuntia. Muutama ärsyttävä asia v:tuttaa siinä niin paljon (scopen käyttö, juokseminen ja kartan takkuilu...)

    Sen sijaan BF3:a on tullut mätettyä ehkä liikaakin (voiko olla?), no johdan tämän klaanin jäseniä ainakin pelitunneissa kun niitä nyt näyttäisi olevan se yli 700 tuntia. Muutaman kerran olen Lerpun servulle joinannut, mutta siihen se sitten jäikin. Kyllästyin melko nopsaan operation metron unbalance roundeidin vaikka sitä tuntui suurin osa aktiivisista pelaajistamme pelaavan. Olen nyt viimeisen puoli vuotta pelaillut aika paljon tankilla tai kopterilla conquestissa tai sitten TDM:ää. Ja voin sanoa ettei ole liiemmin kanssa pelaajia näkynyt.

    Ymmärrän, että on mukava ottaa aina uusi jäsen klaaniin. Ainahan sitä kuvittelee saavansa uuden pelikaverin, mutta eiköhän se ole jo nähty miten suurin osa "klaanilaisista" on pelannut alle 200h. Ikävä kyllä todella harva ViT:ssä pelanneistakaan on yltänyt edes 400h tasolle. Muutaman oudon aDC kaverin olen jo kerennyt ystävälistalta poistamaan. Mitäs niitä tyhjiä pelaajatunnuksia katselemaan.

    Toivottavasti näkyillään, vaikka klaani alta menisikin.
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Toivottavasti.

    Totta.
     
  4. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Mikätahansa toiminta vaatii vetäjän tai johtajan toimiakseen.

    Meillä jäsenet tekee johtajien työt. Ainakin viimeisen vuoden aikana on tullut tehtyä.

    Ei ole tarkoitus syyttää Rikamaa mistään mutta kyllä johtajan toivoisi tekevän asioiden eteen jotain. Jos on pakko ottaa johtajan viitta ja hoidettavia asioita niin ne on mielestäni myös hoidettava eikä antaa samantien jonkun muun harteille.

    En nyt omalla panoksellani tähän keskusteluun yritä ajaa klaania alas. Tätä porukkaa vaan ei voi sanoa klaaniksi, ehkä nipuksi hienoja ihmisiä enemmänkin. Kenenkään kanssa ei ole tarvinnut asioita riitauttaa mikä on hieno asia.

    Kesä verottaa aina pelaajia. NL:n aikaan pelaajia oli mutta ne nyt käytännössä pelasivat ViT:n alaisuudessa. Kesällä kun päivät on pitkiä, aurinko paistaa on mukavaa hengailla kavereiden kanssa iltamyöhään.

    Talvisin valoisaa aikaa ei paljoa ole ja useimmilla jäsenillä se menee vielä koulun penkillä. Illalla täytyisi kirjoitella esseitä, valmistautua tentteihin harrastaa ja siinä sivussa ehkä rentoutua pelaamalla. Aikaa jokatapauksessa pelaamiselle on enemmän kuin kesällä, vaikkei koulu silloin taakkana olekkaan. Varmasti suurin osa jäsenistä työskentelee kesän yli. Tämä on hieno homma, sillä pelaamalla meistä ei kukaan saa leipää pöytään. Jos pelaaminen kiinnostaa töitä enemmän on todennäköisesti sossupummi tai työtön.

    SuperBFHeroa ei pelaamattomuudesta voi toki syyttää kun pelitunteja katsoo. Toisaalta jäsenien ei myöskään tulisi kilvoitella keskenään saavutuksillaan. Itselleni on aivan yhdentekevää kuka sijoittuu mihinkin väliin. Tarkoitus ei ole nyt hyppiä varpaille, en siis sano että yrittäisit nostaa itseäsi jalustalle. Mutta jos näin olisi niin äkkiä saisi potkaistua jakkaran alta :)

    Mutta jos minulta kysytään rehellistä mielipidettä niin Saminemi ja Snaqu on meidän porukasta niitä "pelimiehiä" ja loput pelkkiä harrastelijoita. Saminemi ei luonnollisesti pelaa kun vielä 6kk armeijaa jäljellä. Sen päättymisen jälkeen jää nähtäväksi vieläkö mies kentille palaa.

    Statseja resetoimatta snaqun:

    SPM 995
    KDR 2.76
    AWA 20.3%
    Lev. 100 (lev. 119 by BBlog)

    peliaika 488h

    ...on jo ihan kiitettävä suoritus.


    Jokatapauksessa, kävipä klaanille miten tahansa. Minä en poista ketään steamista, enkä originista. Toivottavasti random pelaaminen saa jatkua myös tessun välityksellä jatkossakin.



    "Lerppu rautaa" ei myöskään tulla näkemään enää. ATK harrastus on siinä määrin hiipunut ettei kiinnostus riitä raudan päivittämiseen. Tosin alla on kyllä kone jolla mennään aika pitkälle. Konetta en myy kun se on kovalla hinnalla hankittukin.

    Pääsin jossain vaiheessa AD:n sivustolla maineeseen jonkinlaisena rauta experttinä. Yhteydenottoja tuli niin paljon että olisi voinut sanoa että tein toista työtä iltaisin istumalla 8h koneella työpäivän jälkeen. Toisten auttaminen on tietyissä rajoissa ihan mukavaa mutta joskus malja tulee täyteen.

    Noh. Tämä tieto taito ei tullut pelkästään nettiä selaamalla. Harrastus söi viimeisen kolmen vuoden aikana reilusti yli 10 000€. Uskalsin väitellä kun oli antaa ihan faktaa pöytään. Moni täällä puhuu joko lukemansa tai kuulemansa perusteella. Lähinnä puhutaan vain muiden mukana oikeasti ei tiedetä mistään mitään.

    Tällainen kallisluontoinen harrastaminen vaatii enimmäkseen kumppanin ymmärryksen. Meillä sitä ymmärrystä ei oikein ollut joten en 10 vuoden yhdessä kuljettua polkua ala uudelleen kirjoittamaan varsinkaan esikoisen myötä. Molempien on uhrauksia tehtävä joten minä aloitan omaltaosaltani lopettamalla ATK harrastuksen.


    Ilmoitus:

    Tällä päivämäärällä sanon itseni irti BF3 leadereista. Minut saa alentaa pelaajien sekaan. Samalla päätän valtuuteni päivittää pelaaja listaa, enkä tule tämän jälkeen enää hoitamaan muitakaan aDC:n asioita. Bäfän puolella roikkui halukkaita liittyjiä joille annoin kenkää kaikille! Minä en johtajien töitä tee, tehkööt itse työnsä kun niitä kerran ovat keksineetkin.


    Tunnukseni sivustolle ainakin toistaiseksi säilytän mutta tulen harkitsemaan koko tunnnuksen sulkemista. Minun puolesta tämän sivuston kakarat voivat jatkossakin väitellä keskenään komponenttien paremmuudesta ja päteä olemattomilla tiedoillaan.

    Edellä mainitusta syystä kiinnostus sivustoa kohtaan on hiipunut viimeisen puolen vuoden aikana, eikä kirjoituksiani täällä ole sen kummemmin enää näkynyt. Lapsen myötä kirjoittelu tuskin ainakaan lisääntyy. Hiekka tiimalasissa siis valuu jossain vaiheesa loppuun, eikä sitä tulla enää kääntämään sen jälkeen.


    On varmaan aika kuivaa luettavaa joten päätän tämän osion tähän.
     
    Viimeksi muokattu: 15.01.2013
  5. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kiitos Lerppu86 hienosta "jäähyväisestä".
    Ei minulla tuohon oikein mitään lisättävää ole, toki haluan painottaa, etten yrittänyt edellisellä kommentilla mitenkään kerskua pelaamisellani. Lähinnä vain ilmaisin sen, että pelattua on kyllä tullut. Tuo on itselle vielä tärkeä harrastus ja ajanvietto tapa.

    En ole koskaan välittänyt SPM/KDR ym statseista. Lähinnä olen vain kerännyt mitaleja, assingmentteja ja taitoa tankki / scout heli pelaamisesta.

    Mutta Lerppu86, Snaqu ja Saminem ainakin pelaavat tietyssä määrin paremmin kuin minä, tästä teille suuri respect :)
     
  6. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tämä on myös yksi iso syy miksi homma ei koskaan toiminut isolla porukalla kuin satunnaisesti.
    Riksuraksua ei pahemmin näkynyt koskaan, ja itsekin olen ollut jo aika pitkään takavasemmalla nurkassa kyhjöttämässä. Eikä mulla sen puoleen olisi karismaattisen liiderin ominaisuuksiakaan.

    Saati aikaa. Tein oikeastaan alusta alkaen kaiken pelaamiseen liittyvän (myös tämän porukan asioiden hoitamisen) yöunien enkä koulun tai "elämän" kustannuksella.
    Tämä jossain määrin tappoi pelaamiseni. Ennen pelasin pitkiä yksinpelejä, sitten siirryin nettiräiskintöihin ja enää en jaksa pelata niitäkään. Lyön fifan tai änärin tulille ja siinä se.
    FC3 nyt jaksaa napata edes vähän, mutta muuten kaikki parin viime vuoden aikana hankitut oikeat pelit ovat jääneet pelaamatta. Samoin Planetside, jossa pitäisi kaiken järjen mukaan olla jo toistasataa pelituntia kasassa. Niitä taitaa olla 6.

    Tämä puolivalottuminen näkyi toki tässä kakkosäijän toimessakin. Tyydyin tekemään vain sen pakollisen, eli toivottelin uudet jäsenet tervetulleeksi kirjallisesti.

    Tuskin on ollut hirveän helposti lähestyttävä tämä porukka, kun mitään varsinaista vastaanottoa ei ole. On parisenkymmentä sellaista, jotka leimasin liukuhihnalta klaanin jäseniksi ja joita ei ole sen koommin juurikaan nähty. Klaanin parissa siis, pelitunteja kyllä näkyy löytyvän monella ihan kiitettävästi.

    BC2-ydinporukkahan syntyi itsestään, kun alussa oli helppo tulla mukaan ja homma oli jotenkuten hallinnassakin silloin. Sitten kun touhu oli jo kunnolla käynnissä, tilanne tulokkaan silmin oli varmasti ihan eri. Onneksi edes muutama onnistui "alkuperäisen" ydinryhmän ulkopuolelta tulemaan mukaan toimintaan, siitä on kiittäminen jotain muuta kuin ammattimaista ryhmäyttämistä tai hengenluontia sikariportaan toimesta.

    Kaikki olisi pitänyt hoitaa paljon paremmin, eikä puuhastella ihan kaikessa. Ehkä pelaajien aktiivisuuskin olisi sitten ollut toista luokkaa vähän toisenlaisilla järjestelyillä ja jehuilla.

    Ja turhahan tämä syväanalysointikin on.
     
  7. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Näin minä asian oletinkin olevan joten ei hätää.

    Enkä minä muuten mitään jäähyväisiä jättänyt, ainakaan vielä :)
    Otan vain muutaman askeleen taaksepäin.


    Sanon itseni irti vain niistä velvollisuuksista joita minulla on ollut claanin suhteen. Jos joku haluaa ottaa paikkani niin asia voidaan järjestää.

    Tunnukset sivustolle päätin säilyttää ainakin toistaiseksi. Katsotaan puoli vuotta eteenpäin että miltä tilanne näyttää sitten.
    Jos aika ja kiinnostus on vielä tuolloin nykyisellä tasolla niin sitten katsotaan sulkemista uudelleen.


    Edelleen haluan painottaa ettei adc:n claania tarvitse välttämättä ajaa alas. Vaikka suurin osa käymistämme keskusteluista hoituu originin, steamin tai muun vastaavan kautta, on yksittäiselle foorumi sivulle aina jotain käyttöä. Jos sattuu olemaan vaikka yleistä asiaa tai kysyttävää niin tänne laittamallahan se onnistunee helpoiten.


    Tähän väliin pieni mainos :D

    Ostakaa steamista Ace of Spades. 7,99€:lla saa minecraftin tyylisen sota pelin. xD

    [​IMG]


    http://www.youtube.com/watch?v=gd-gHC1egfc
     
  8. Muff77

    Muff77 Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2010
    Viestejä:
    1,942
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaikenlaiset ihmiset on tässä ottaneet kantaa tähän aDC-klaanin nykyiseen tilaan ja sen pelaajistoon. Haluan ottaa myös kantaa tähän asiaan.

    Omalta osaltani on punastelematta sanottava, että BF3:sen ilmestyttyä klaanin kanssa pelaamiset ja suurin osa yhteydenpidostakin loppui. BC2 aikoina olin siinä "ydinporukassa! ja Lapion ja Lerpun kanssa tuli pelattua paljon, myös kaikenlaisten senhetkisen aDC-klaanilaisten kanssa. BF3 ei istunut kuin Metron hakkaamista pari ekaa kk ja siihen jäi BF3.

    Osa klaanilaisista oli todella mukavia ja hauska seuraa, jopa ilman mikkiäkin :) Kiitos siitä! Hyviä pelihetkiä on ollut ja ne eivät mihinkään katoa. Itse näen sen niin, että BF3 on täyttä kuraa ja BC2 vieläkin paljon parempi peli :) Tosin servuja ja järkeviä pelaajia ei löydy sieltä :(

    Rikaman kanssa puhuttuani ainakin puoli vuotta (vuosi max) sitten hän myönsi suoraan, ettei klaanilla ole tulevaisuutta. Sanoi pelaavansa Wottia ja ei ole kiinnostusta enää klaaniin, jossa hajanaisia pelaajia ja yhteistoiminta ei pelaa. Totta osittain, mutta hyvällä organisoinnilla oltais saatu ne säännölliset peliajat, jotka olis omalta osaltaan varmasti lisännyt ihmisten yhteenkuuluvuuden tunnetta ja pelaamista. Mutta turhaan sitä enää surkutella. Meni miten meni. En edes tiedä, mitä täällä on vuoden aikana foorumeilla tapahtunut, kun porukka on sanonut, että tämä on käyty moneen kertaan läpi miksi klaani ei ole enää entisensä. Itse en tiedä muuta syytä, kuin johtajat ja niiden "puute".

    Kysymyksiä ja mielipiteitä saa esittää. Uuden Klaani-pelin aloitus voi olla mahdollista, jos se on järkevän hintainen. Jos BC2 ei innosta klaanilaisia, niin tyydytään foorumiin ja ihmisten keskusteluun tällä hätää. Mutta mulla sama kuten JustGamerilla, että nettiräiskinnät on jääneet ja nykyään pelaan oikeastaan vaan yksinpelejä, koska niitä voi pelata omaan tahtiin. Omalta osaltani kirjoitukset, ystävät ja tyttöystävä vie sen verta aikaa, ettei säännöllisesti ehtisi pelaamankaan, kuin mahdollisesti vklp löytyisi aikaa porukan kanssa pelaamiseen varmasti. Ehdotuksia, vai edes niitäkään?
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2013
  9. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Kokeilkaa pääsettekö kirjautumaan battlelogiin?

    Minua eikä Mäkelää päästä sisään. Battlelogiin jos yrittää kirjautua selaimen kautta niin ilmoittaa vaan että tunnus tai salasana on väärä.

    Origin aukeaa vain offline tilaan. Kiinnostaisi vain tietää kuin mistään huoltokatkoksesta ei löyty mitään tietoa.
     
  10. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Samaa tulee täällä.
     
  11. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Joo ei toimi täälläkään.
     
  12. Kristo112

    Kristo112 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2011
    Viestejä:
    160
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä toimii moitteettomasti.
     
  13. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä se nyt jo taas toimiikin.
     
  14. Milf_82

    Milf_82 Regular member

    Liittynyt:
    21.04.2010
    Viestejä:
    315
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällähän on kirjoiteltu vaikka mitä viimeisen kuukauden aikana. Itse vietän tällä hetkellä todella paljon aikaa niissä kuuluisissa harmaissa, joten aDC:n seuraaminen, aDC:n porukan kanssa pelaaminen ja pelaaminen noin muutenkin on ollut melko vähissä viimeiset 7kk. Tässä kuitenkin oma kontribuutioni avautumisista.

    Yritin etsiä erästä viestiä tästä ketjusta, mutta en millään löytänyt sitä, johtuen lähinnä järjettömäksi kasvaneesta sivumäärästä. Oli miten oli, muistelisin johonkin aikoihin kauan kauan sitten ilmaisseeni tyytymättömyyteni aDC:n toimintaan. Kirjoittelin siitä, kuinka poppoon vetäjällä ei ole mielenkiintoa pitää muiden mielenkiintoa yllä ja pelaajilla ei näin ollen ole mielenkiintoa pelata. Noihin aikoihin ei edes ollut varmuutta siitä, kuka vetää ja ketä vedetään. Vaikka muut hyvin pitkälti jakoivat mielipiteeni, ei kukaan tehnyt mitään ja alamäki on jatkunut siitä asti tasaisena. Nyt on sitten ainakin Lerpun kirves osunut kaivon pohjalle. Ja pohja se on muidenkin kaivossa, myös aDC:n.

    En väitä, että ainoa syy miksi tähän tultu olisi ainoastaan johtajan tekemättömyydessä, vaan myös pelaajien aktiivisuus, mielenkiinnon puute ja välinpitämättömyys on vaikuttanut asiaan. On kuitenkin selvää, että ei "klaanista" tule mitään, jos yksi istuu (ainakin omasta mielestään) kuninkaan pallilla, toinen rekryää ja huutelee klaanista minkä kerkeää ja koittaa ottaa johtajan roolia, kolmas on se keneltä kaikki kysyvät kaikesta ja yhdistävät hänet klaanin nimeen sekä neljäs joka yrittää epätoivoisesti saada kunnon klaanimatseja aikaiseksi kokoamalla kunnon tiimiä ja hoitamalla serveriä. Kyseiset henkilöt luultavasti tunnistavat itsensä, mutta laitan ne tähän kuitenkin vahvalla kryptauksella varustettuna (mainitsemisjärjestyksessä R1k4m4, L4p10, L3rppu ja S4m1n3m).

    Edellä mainitun organisaation kannalta sekavahkon ajankohdan jälkeen en muista juuri ollenkaan aktiivista osallistumista aDC:n jäseniltä aDC:n jäseninä. Toki siellä on aina joku tupu-hupu-lupu -ketju hakkaamassa Ziba Toweria, mutta niitä BC2:sen kaksi-taloa-kaksi-tiimiä-vastakkain-shoot-outeja ei ole näkynyt. Tai ViT:n kaltaista "tosissaan" pelaamista. Harvoin on edes yhtä squadillista väkeä samalla serverillä, silloinkin useimmiten toisistaan tietämättä tai muuten vaan publaheroilemassa harrastamatta mitään yhteistyöhön viittaavaa toimintaa.

    Syitä ja niiden perusteluja siihen, miksi näin on päässyt käymään, on muutama. Ensinnäkin, kunnon vetäjä on aina puuttunut. Monesti on joku yrittänyt järjestää jotain, mutta sekin on kaatunut heti foorumille jätetyn ilmoituksen jälkeen. "Sunnuntaina pelataan, minä määrään. T: pelaaja". Ja sitten kun sunnuntai on koittanut, niin aina ei ole ilmoituksen jättäjääkään näkynyt. Näihin Bermudan kolmion tapaisiin mystisiin katoamisiin on aina mitä ihmeellisimpiä syitä, enkä voi itsekään sanoa välttyneeni niiltä. Ne kuitenkin syövät uskottavuutta näiltä tapahtumilta ja vievät idean koko toiminnalta. Toiseksi, ehkä vielä tärkeämpänä syynä kuin edellä mainittu, on pelaajien haluttomuus osallistua mihinkään. aDC:n kaltaisessa organisaatiossa ei ole tilaa niille, jotka eivät itse ole aktiivisesti hakemassa peliseuraa. Tämä ei ole mikään ala-asteen pallokerho, missä Lerppu-täti ja Lapio-setä ilmoittavat seuraavan kuukauden ohjelmiston ja muut sitten ilmestyvät paikalla jos iskä tai äiskä antaa kyydin. Kolmantena uppoamiseen johtaneena reikänä aluksen kyljessä on tuo jo hieman edellisessä viitattu ohjelmisto. Itsekin tätä aikoinaan kannatin, mutta näkeehän sen nyt sillä kuuluisalla kolmannella silmälläkin, ettei se tule ikinä toimimaan. Jos väki ei jaksa kysellä muita pelaamaan vaan jokainen sählää aina omia reittejään, niin ei mikään pakotettu aikataulu ainakaan paranna asiaa. Tällöin jokainen luottaa siihen, että porukalla pelataan tiettyyn aikaan eikä muulloin tarvitse edes kysyä peliseuraa ja sitten tuon ajankohdan koittaessa ei enää jaksakaan eksyä serverille asti.

    Nämä kaikki olivat enemmän tai vähemmän jokaisen mielessä silloin, kun asiasta noin vuosi sitten (?) keskusteliin. Ratkaisuna olisi ollut selkeän yhteisön luominen, mihin pääsee sisään vain osoittamalla kiinnostusta ja kunnioitusta pelikavereita kohtaan. Koko hommahan lähti pienenä insidejuttuna, jossa oli mukana vain muutama aktiivinen jäsen ja jokainen halusi pelata mahdollisimman paljon samalla porukalla. Sellaisena se toimi ja sellaisena se olisi pitänyt pitää. Ketä tahansa ei olisi pitänyt hyväksyä mukaan, varsinkaan kun kukaan ei tiennyt mistä niitä jäseniä oikein tulee. Jonkun olisi vain pitänyt ottaa se vehje käteen ja alkaa tekemään tarvittavia toimenpiteitä, mutta koska näin ei ole koko aDC:n lyhyen historian aikana tehty, on koko toiminta ollut tuhoontuomittu lähes syntymästään saakka. Itse en osaa varmuudella sanoa mitkä nämä puuttuvat toimenpiteet olisivat olleet, mutta en pidäkään itseäni porukan johtajana, lähinnä (nykyään enemmän tai vähemmän) aktiivisena alkuperäisjäsenenä.

    Vaikka koko kaksivuotinen taival on kokonaisuudessaan ollut yksi suuri pettymys, on sinne mahtunut paljon hyvääkin. Niistä ehkä päällimäiseksi on jäänyt Viidakon Tähtöset ja silikonien tie menestykseen. Muita mukavia muistoja on lueteltu niin paljon edellisissä viesteissä, etten rupea niitä enää tähän listaamaan. Niitä kuitenkin on, kiitos siitä kuuluu muutamalla aktiiviselle ja hyvälle pelaajalle (luultavasti tunnistavat itsensä).

    Tästä eteenpäin aDC:n tilanne jatkuu luultavasti samana, eli hiljaisena. Mikäli armeijan hommat omalta osaltani loppuvat varusmiespalveluksen päätyttyä kesäkuussa, yritän olla kesällä ja alkusyksystä sen verran mukana että saataisiin syksyksi taas Nordic Leagueen kokoonpano aikaiseksi. Toivottavasti piireissä on vielä silloin tarpeeksi porukkaa jotta saadaan joukkue kasaan.

    Nyt kuitenkin kasarmi kutsuu jälleen ja voin hyvillä mielin jättää teille 1000-sanaisen ilosanomani luettavaksi. Mitään uutta asiaa siinä ei ole, mitään järkevää sanottavaa siinä ei ole, juurikaan lukemisen arvoista siinä ei ole, mutta tulipahan sanottua. Loppuun on vielä hyvä lisätä se aDC:n omasta mielestäni hohdokkain hetki, jolloin tästä porukasta saatiin oikeasti jotain irti:

    [​IMG]


    Teamkiller92 / Milf_82 / Saminem kiittää ja kuittaa! Itse en ole menossa minnekkään, olen edelleen mukana ja pelaan joka viikonloppu kun puolustusvoimat siihen mahdollisuuden tarjoaa, tulevaisuudessa sitten useamminkin. Toivon, että aDC:sta jäisi edes tämä foorumiaihe jäljelle josta voisimme vielä joskus tavoittaa toisemme vanhoja hyviä pelejä muistellessa ja uusien sellaisten toivossa.

    Älkäämme siis vielä luovuttako, kyllä niitä pelaajia ja pelejä vielä löytyy!




    Ps. Hyvää syntymäpäivää minä!
     
  15. Kristo112

    Kristo112 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2011
    Viestejä:
    160
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Herranjumala mikä sanaseinä!
    Hyvää syntymäpäivää!
    JEEEE,OLEN KUVASSA!!!
     
    Viimeksi muokattu: 27.01.2013
  16. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aivan samaa mieltä, +1 tälle ehdottomasti! Itsekin olen pyrkinyt klaaneihin joissa vaaditaan pitkää aktiivista pelaamista klaanin omalla serverillä, pelaajien kanssa yhteistyön tekemistä, henkistä nostatusta klaanin puolesta ym ym tuen antamista ennen kuin on harkittukaan klaaniin ottamista. Mielestäni tämä on erittäin kriittinen tekijä porukan yhteenkuuluvuuden takaamiseksi. Toinen on teamspeakin käyttö pelatessa. Kävin katselemassa tuon etusivun jäsenten tunnuksia battlelogista ja muutama poiki ilmoituksen "found no matching user" WTF?! ei tämmöinen vetele kylläkään. Aivan selvä merkki siitä että klaaniin on otettu sinne kuulumattomia haamuja.
    ViT oli kyllä nykyisen rappeutuneen aDC:n parasta aikaa! ;)
    Aina sitä kannattaa pitää toivo yllä ja olla puhaltamatta sitä viimeistä kynttilää sammuksiin...
    No mutta onneksi olkoon!! :)

    - ric_91, ric1991 ja Super_BF_Hero kiittää
     
    Viimeksi muokattu: 27.01.2013
  17. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taas yksi loistava postaus, ja juuri noita samoja virheitä olen ainakin yrittänyt puida omissakin viesteissä. Johtajan eli kunnon puuhamiehen puuttuminen takasi sen ettei homma koskaan toiminut niin kuin piti.

    Tuo jokaisen halukkaan mukaanottaminen on kaksipiippuinen juttu. Toisaalta muutama aDC:n historian tärkeimmistä tyypeistä (mukaanlukien Snaqu) tuli yv-laatikkoon kyseisenä päivänä rekisteröidyllä tunnuksella, toisaalta moni hc-foorumisti pelaili mukana ehkä kerran tai kaksi ja sitten katosi jäljettömiin.
    Lukuisia uusia tunnuksia tuli kertomaan kuinka on sen ja sen jäsenen paras kaveri ja tahtoo mukaan pelaamaan, muttei koskaan edes vahingossa eksynyt kentille samaan aikaan.

    Kuten jossain viestissä jo totesin, olisi pitänyt olla jonkinlainen klaaniinliittymisriitti jossa olisi nämä epäaktiiviset clan tagin takia liittyneet jääneet ulkopuolelle. Se olisi taas vaatinut sen jonkun johtajatyypin organisoimaan toimintaa, eikä sekään olisi välttämättä estänyt tätä kokoonkuivumista.
     
  18. Xtrim

    Xtrim Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2011
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistäkääs Crysis 3:n beta testaukseen. Tänään tuli avoimeks.

    Osittain tuntuu vähä kakkosen toistolta, mutta on siihen jotain uuttahi yritetty laittaa..
     
  19. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Latailin jo päivällä. Hiukan samat tunnelmat, aika vastaavaa kun kakkonen, mutta ei huono :)
     
  20. Rikama

    Rikama Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    898
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hahah, joo, silloin oli tarkoitus lähteä pelaamaan sitä bäfäkolmosta vaan eihän siitä tullut mitään kun oma yhteys ei pelannut enää samalla tavalla kuin BC2 kanssa, eikä mielenkiintoa ollut enää opetella kun kiinteä netti sitten tuli.

    Itse en varmaan mitään jäähyväispuheita rupea tässä pitämään, muutakuin haluan kiittää teitä ketkä jäi pitämään korttitaloa kasassa BF3:een siirtymisen jälkeen.

    Kun olette tässä ketjussa vielä puineet tätä, mitä tehtiin väärin, niin ainakin itse tuli opittua jotain, joka on auttanut toisen klaanin parissa. Muropanssarit sai uuden liiderin kun itseltä alkoi mielenkiinto loppua. Kun raamit olivat kasassa niin homma meni ihan uudelle tasolle siellä kiitos aktiivisen porukan ja tiukan rekrytoinnin. Vaatimustaso ei ollut enää "kuka tahansa kuka osaa kirjoittaa hakemuksen pääsee klaaniin" vaan tulijat on perattu tarkasti läpi. Näillä eväillä MUROP on nyt euroopan 20. paras klaani, ja voittanut yhden turnauksen ESL:n parhaimpia klaaneja vastaan.

    Että kyllä tästä jotain käteenkin jäi :)

    Jos on jotain tessuasiaa yms. jotain mitä voin tehdä niin steamissa ottakee yhteyttä.
     
  21. Kristo112

    Kristo112 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2011
    Viestejä:
    160
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Iltapäivää kaikille (pitkästä aikaa :3)
    Pientä ongelmaa on ollu jo muutamien pelien kohdalla (GTA IV ja RE5(molemmat viat johtunee osittain GFWL:n paskuudesta,yllätys yllätys!))
    Eli miten saan vaihdettua minun NAT tyypin "strict":stä "open":iin?
    Minulla EI ole reititintä käytössä (tietääkseni),on nettitikku AKA mokkula käytös.
    Apuaaaaa?
     

Jaa tämä sivu