1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer Extensa 5235 + Ulkoinen Näyttö - EI Kuvaa

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Zergei72 30.06.2017.

  1. Zergei72

    Zergei72 Member

    Liittynyt:
    17.08.2010
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo-pa Joo ...

    Acerin Extensa 5235 Läppäristä yritän saada kuvaa ulkoiselle näytölle (Sony LCD - Toimii) ;
    Acerin oma näyttö rikki (halkeama ruudussa), mutta olen aikaisemmin saanut kuvan kyseiselle Sonyn näytölle . Nyt en vaan muista, miten sen aiemmin sain aikaiseksi ...

    Olen painanut Fn + F5 / Fn + F6 / Fn + F7 ja yrittänyt kaikenlaista vuorottelua näiden välillä ...
    nada ... ):

    Pitäisikö minun tehdä tuon Sonyn näytön asetuksista jotain, vai ... ?
    Välillä input signaali vaihtelee HD (?) ja DVI (?) välillä, mutta aina sama Cable Disconnected ...
    going to Power Save - Mode .

    Apuja Kiitos !!!
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Oletko päivittänyt Windows 10:iin? Acer Launch Manager ei taida toimia Win 10:ssä ja se tarvittaisiin, jotta näyttöä voitaisiin vaihtaa Fn+F5 näppäinyhdistelmällä. Kokeile valita ulkoinen näyttö painamalla WindowsLogo+P-näppäimiä.
     
  4. Zergei72

    Zergei72 Member

    Liittynyt:
    17.08.2010
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei ...

    Kovolla nyt Win - Vista (kovo otettu toisesta koneesta), joka olisi tarkoitus ajaa tyhjäksi ...

    Mutta en pääse edes siihen sisälle, jotta voisin kokeilla tuota WinKey + P, vai pitäisikö tämän näppäinyhdistelmän toimia jo konetta käynnistettäessä ?

     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,087
    Kiitokset:
    1,202
    Pisteet:
    243
    Kyseessä (WinLogo+P) on Windowsin toiminto, joten Windowsin täytyy ensin olla normaalisti toiminnassa. Jos läppärin oma näyttö ei toimi, valinnan joutuu tekemään "sokkona". Korostettu vaihtoehto tulee valituksi.

    upload_2017-7-1_12-34-5.

    Huom. On hyvin mahdollista, ettei tuo toimi Vistassa, vaan vasta myöhemmissä. Jos kyseessä on toisesta koneesta otettu kovo, on ilmeisesti paljon muutakin, joka ei toimi. Ei voi olla varma, käynnistyykö Windows ollenkaan, ja ainakin oikeat ajurit puuttuvat, puhumattakaan noista Asuksen läppärikohtaisista, joihin ensimmäisessä viestissäni viittasin..
     
  6. Zergei72

    Zergei72 Member

    Liittynyt:
    17.08.2010
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli lähinnä mun tarvitsisi saada ulk. näyttö toimimaan power on / boot - vaiheessa, jotta pääsisin esim. BIOS:iin ja käynnistyslaitteisiin, jotta voin valita esim. USB-tikun / DVD-aseman käyttöjärjestelmän asennus lähteeksi, jne.

    Itse asiassa tää on vähän tällaista retro-säätämistä, kun suunnitelmissa on asentaa
    Hackintosh / OS X 104.8 Tiger JaS testi mielessä tälle läppärille, jotta saan sen myöhemmin kivuttomasti asennettua ykköskoneelleni Asus P5Q - emo(Desktop-PC) (;

    Periaattessa mun ei tarttis tonne Vistan puolelle mennä lainkaan ... sen vois suoraan osioda / tyhjentää .
    Kunhan sais sen verran signaalia tolle Sonylle, että pääsis käynnistysjärjestykseen käsiksi .

    Niitä Sonyn "POST":ja Cable Disconnected
    INPUT2 : HD15
     
  7. verovanki

    verovanki Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
    Taisi olla f2 nappi bootissa nii saa biosin näkymään.
     
  8. verovanki

    verovanki Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
    Ota kovalevy irti ja käynnistä kone, kyllä silloin pitäisi ilmoitella jotain ruudussa. Testattu aspire 5738 lla.
     

Jaa tämä sivu