1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

A-Link Wnap (b) ja 367 mokkula ongelma

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi tehokone 25.11.2011.

  1. RaNen88

    RaNen88 Member

    Liittynyt:
    03.03.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vielä semmoista kyseisestä boxista. Elikkäs langallisena tuo pelaa hienosti ei mitään ongelmaa ja wlan pelaa hienosti puhelimilla (Galaxyt), ei mitään ongelmaa, mutta läppäri ei jostain syystä löydä verkkoa. Palautin aikaisempaan firmwareen (U2.3.0.5.A00_eng6) mutta sekään ei auttanut. Hetken aikaa olen saanut sen listassa näkymään kun tein tuon basic setup ajon, mutta nyt ei enää näy. Muita salattuja wireless verkkoja löytyy vaikka millä mitalla ja toisella boksilla tp-linkin 3220 olen kokeillut (samalla tikulla) wlania ja sen tuo läppäri kyllä löytää, joten ei pitäisi olla vika myöskään läppärin verkkokortti (wlan) ajureissa ajureissa. Jos olisi joku kikka mitä voisi kokeilla niin kertokaahan ihmeessä. Olen aikaisempia ehdotuksia kokeillut, mutta vika ei ollut aivan vastavanlainen. Toivottavasti oli tarpeeksi selvästi kirjoitettu. Kiitos jo etukäteen!
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Kun käyt huolella tämän ketjun läpi, niin uskon ongelmasi selviävän sen perusteella.
    Aluksi nyt kannattaa asentaa tuo viimeinen Firmware takaisin.

    Yritäthän yhteyttä samalla salaustavalla modeemi -> tietokone, eli kummassakin sama salaus asetettu asetuksiin jos sitä kysyy.
     

Jaa tämä sivu