1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

~830 euron kokoonpanon tarkistus

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Hahu 17.04.2016.

  1. Hahu

    Hahu Member

    Liittynyt:
    30.11.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Kaveri miettii uuden pelikoneen ostoa.
    Miltä vaikuttaa alla oleva setti? Kokonaishinta on 828 euroa. Osat valittu lähes suoraan muiden täällä olevien pakettien pohjalta.

    Konetta.JPG
     
    ohto92 kiitti tästä.
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    ohto92 kiitti tästä.
  4. ohto92

    ohto92 Newbie

    Liittynyt:
    17.04.2016
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Jep olen kyseinen noobi joka konetta haaveilee. Heittelin osia kasaan Jimm's:ssä ilman mitään tajua mitä tein ja tämmösen sain kasaan. Näyttökuva (3).
     
  5. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    ohto92 kiitti tästä.
  6. Xounari

    Xounari Regular member

    Liittynyt:
    10.05.2015
    Viestejä:
    572
    Kiitokset:
    77
    Pisteet:
    38
    Muuten hyvä paketti mutta kasaa itse. Se on ihan sama mistä kaupasta ostat tai minkö pro, basic tai ultra kasauksen ostat niin silti ne hihnalta kasataan. Kasaus on äärimmäisen ylihinnoiteltua. Jos itse maksaisin 50e kasauksesta niin cable managementin ja pakkauksen tulisi olla aivan priima kunnossa.

    Kasatkaa itse ja ostakaa säästetyllä rahalla enemmän ssd tilaa, ramia tai parempi jäähy. Kysykää Persjalalta valmiiksi kasatusta koneesta. http://keskustelu.afterdawn.com/threads/uusi-kone-1000€-intel-tai-amd-pohjainen.756524/page-2 <-- scrollatkaa aivan alas. Tollasen valmiiksi kasatun koneen joutuu melkeen jo purkamaan ja kasaamaan uudelleen itse. Tasoton cable management (vaikuttaa mm kopan lämpötiloihin) ja prossujäähy kolissut kopassa postimatkan.

    Oli pakko kirjottaa tää postaus koska liian moni noviisi hyväuskoinen häviää rahaa ja aikaa. KASAUS ON SAATANAN HELPPOA. MUN MONGOLOIDI SERKKUKIN OSAA KASATA KONEENSA!
     
  7. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Vahinkoja sattuu. Persjalallekin kasattiin kone uudelleen ja on ollut ilmeisen tyytyväinen.

    Tuo Systeman 45 euroa ei ole mitenkään järjetön hinta. Lisäksi tulee kasaustakuu niin voi vikatilanteessa nakata koko masiinan huoltoon eikä tartte alkaa ihmettelemään mikä sitä vaivaa.
     
  8. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Olen ollut tyytyväinen,muuta valittamista ei ole kuin tuo sysiruma koppa jonka tilalle en onnistunut r5 metsästämään.
     

Jaa tämä sivu