1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

40-52" tvtä hankkimassa

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Silakka 11.06.2008.

  1. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Samsung hyvä valintaneen varmaa.
    OT. Oli myös itsellä vaihtoehtona LCD 46"Samsung, olin kyllä päättänyt jos ei Sam. saa hitahci plastma kehiin.
    Kaupoissa kyllä sai sanoa tutkaillessa vaihtoehtoja, sateliitti hdt. päältä pois ja digiä kehiin, (omasta mielestäni ainakin digin kautta plastamassa parempi kuva).
    Ja myöskin noita (maksettuja ei maksettuja? sivuja lueskellessa jotkut plasma legendat peetä).
    Tiedossa on että pois lähtee plasma teknikka markkinoilta, mutta ehkä "halvalla hyvää".
    Jatkuneen selitys kymmenen vuoden päästä, tietäneen tuliko paljon läpiä suuhun.
     
  2.  
  3. Kmasse

    Kmasse Member

    Liittynyt:
    17.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehdit varmaan jo uuden ostaa?

    Hintaluokassa 1000 euroa, olisin itse valinnut Panasonicin 42PX80:sen. Hintaa olisi kuljetuksineen tullut 920 euroa. Suomesta ostettuna 999 euroa.
     
  4. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Voit vaan miettiä että tarjoaako se siksi digitv:llä ylivoimaista kuvaa ja onko sillä musta oikeasti mustaa.

    Full-hd:llä ei toki tarvi skaalata 1080p tai -i materiaalia jos sitä saatavilla mutta muuten kuvanlaatua parantava tekijä se ei ole noin pienillä ruuduilla...
     
  6. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/447913

    itseasiassa minua ei kiinnosta h****p******tä koko plasma. pitäisi sulkea tällaiset ketjut. ketjun aloittaja päätti ostaa LCD -tv:n. mitä sitä plasmaa siis enää mainostamaan ? jos se plasma on noin rakas, niin sille on ikioma ketjukin, jep.
     
  7. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Itse mainostit kuitenkin eri mallin lcd:tä.

    Itse en välitä siitä mikä tekniikka vaan idea että saa parhaan mahdollisen vastineen rahalle.

    No, minkäs tekee kun jonkun elämäntehtävä on lcd:n mainostus :)
     
  8. Kmasse

    Kmasse Member

    Liittynyt:
    17.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "itseasiassa plasma-tv on historiaa. suosittelen LCD - näytön ostoa."
    "mitä sitä plasmaa siis enää mainostamaan ? jos se plasma on noin rakas, niin sille on ikioma ketjukin, jep."

    Kuka se täällä mainostaa suu vaahdossa? :)

    Molemmat tekniikat ovat varmasti erinomaisia mutta idea tässä on saada paras vastine rahalle kyseisessä hintaluokassa.
     
  9. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    LCD:tä suosittelen, kyllä. ja kumpaanko ketjunaloittaja päätyi plasmaan vaiko LCD:hen ? taisi olla tuo LCD. ja kukahan tässä nyt vaahtoaa ja mitä ? jos kaveri haluaa LCD-TV:n, niin kaiken maailman plasmoja ehdotellaan. itse suosittelen monia LCD-merkkejä, koska pidän eri merkkejä varsin hyvinä. tämä ei siis ole mikään plasma vs. LCD- keskustelu ! jos haluaa väitellä vielä asiasta, niin paikka sille on http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/447913 tuolla voi jauhaa asiasta vapaasti ! newbienä et ilmeisesti tiedä seuraavaa asiaa: jos ketjuissa tapahtuu jatkuvaa kinastelua, niin ne suljetaan.

    alunperin ketjunaloittaja oli ostamassa käytettyä tv:tä, mutta päätyikin harkitsemaan uuden ostoa. miksi ihmeessä sinä avasit tämän vanhan ketjun ? yli kuukausi sitten ketjunaloittaja osti jo kyseisen tv:n ... tietysti ketjuja voi jatkaa, mutta tämä sinun tapaus on täysin selittämätön. kaveri on siis jo ostanut LCD- TV:n (omien sanojensa mukaan se on jo tilattu) miksi siis sotkemaan tähän enää plasmaa ?
     
  10. Kmasse

    Kmasse Member

    Liittynyt:
    17.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "miksi ihmeessä sinä avasit tämän vanhan ketjun ? yli kuukausi sitten ketjunaloittaja osti jo kyseisen tv:n ..."

    Tarkoitus tässä on tosiaan auttaa kaveria. En huomannut viestiä missä hän kertoi, että TV on jo ostettu. Tuntien jotain ostopäätöksen teosta päätös "varmasta valinnasta" voi vaihtua ja kestää kuukausiakin, joten kuukaudella ei välttämättä ole merkitystä.

    Toiseksi sinun ei kannata antaa kommentteja tyyliin "itseasiassa plasma-tv on historiaa" ellet sitten ole valmis perustelemaan asiaa.
     
  11. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Ketjun kysyjä etsi ihan tuosta otsikostakin päätellen 40-52" tv:tä. Mietti itse plasmaa mutta hinta-laatu-budjetti ei kohdannut kysyntä vaiheessa.
    Missään kohdassa ei sanonut että telkkarin pitää olla lcd.
    Kannattaa lukea myös kommentit eikä tulla pätemään ja sotaa aloittamaan.

    Itse yrität nimittäin tehdä tästä parhaasi mukaan lcd vs plasma väittelyä. No fanaamiset sikseen ja homma asialliseksi niin kaikkilla on kivaa...

    Ja tuohon Kmassen kommenttiin.
    Nyt kun tiedän että panasonicin plasman hinta on alle 1000€ niin se on kyseisestä rakkineesta sellainen summa että samaan hintaan on todella vaikea saada parempaa. Joten kaverille kertomaan kun on miettinyt uutta telkkaria tonnin budjetilla ja tuohan se menee ostoon :)

    Niin ja vielä...
    Jos joku tekee hakua kun etsii uutta telkkaria niin voi löytää täältä hyviä neuvoja.
    Edellyttäen että joku ei tuhoa ketjua vihaisella ja asiattomalla tekstillä...
     
  12. Kmasse

    Kmasse Member

    Liittynyt:
    17.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Joten kaverille kertomaan kun on miettinyt uutta telkkaria tonnin budjetilla ja tuohan se menee ostoon :)"

    Itse olen paljon miettinyt samaa mallia. Googlettamalla selviää kyllä nopeasti minkälainen televisio on kyseessä (esim. hakusanoilla: 42PX80 + score, tai 42PX80 + verdict)

    Toinen varteenotettava vaihtoehto on ollut huomattavasti (n.+30%)kalliimpi Sonyn 40W4000.

    Jos kaverille suosittelet niin ainakin www.hoh.de tarjoaa sitä ensimmäistä) hintaan (vajaa) 780 euroa + kuljetus kustannukset 140 euroa (pääkaupunkiseudulle). Puhuvat englantia mutta vastaaminen saattaa kestää vuorokauden. Jimm's PC Storesta 999.

    Hauskaa viikonloppua! :)
     
  13. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Pyritään tosiaan pitämään se keskustelu asiallisella linjalla ja jätetään tuo lcd vs. plasma väittely toiseen ketjuun vaikkapa.

    Ketjun jätän vielä auki, eiköhän tästä hyötyä ole vielä muillekin.
     
  14. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Pidetään mielessä nämä. Viimeistään maanantaina nään kaveria niin katsotaan mitä mieltä on suunnitelmasta...
     

Jaa tämä sivu