1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys 2000-2500e pelimasiina

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Thorian 27.06.2017.

  1. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Siinä on linkit vaikka kuinka moneen testiin. Ei muuta kuin tutustumaan.

    Sullahan on tosiaan ollut vähän ongelmia ylläpidon kanssa tuolla. Mutta jotta elämässä säilyisi tasapaino täällä on ihan päinvastoin. Ja porttikiellotkin jonkin verran tuntuvampia (kuukausi vastaan pari päivää).
     
  2.  
  3. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    @i7Extreme jännä kuinka ryzenin julkaisun aikaan linkkailit nimenomaan io-tech uutisia ja foorumeita ja painotit kommenttiosiota kun siellä muutamat haukkuivat ryzeniä. Nyt taas koko sivusto on amd - myönteinen ja ei kannata ottaa tosissaan... voi herranjestas sentään.

    Se kyllä riittää että netin avaa kerran päivässä niin tulee 1-3 negatiivista arvostelua/juttua intelin uudesta alustasta... nyt ne värilasit pois päästä
     
  4. i9Extreme

    i9Extreme Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2011
    Viestejä:
    2,669
    Kiitokset:
    402
    Pisteet:
    113
    Olen tutustunutkin ja kaikki kehuvat hyvänä/ erinomaisena julkaisuna.:)
    Älä vääristele! Ei ne haukkuneet, olivat vain ongelmissa, jota toin esiin ja kuulemma edelleen on ongelmia, (on toki parempi tilanne nyt).

    Mulle riittää tämä väittely, ei auta enää kysyjää, kerroin jo oman vaihtoehdon.
     
  5. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Itse liioittelet että intel on aina paras,ja amd:n näyttiksiä/prossuja ei missään tilanteessa kannata ostaa.Eräskin käyttäjä häipyi sivustolta vähin äänin kannatettuaan yhden valmistajan politiikkaa.
     

Jaa tämä sivu